Lite bilder i sommarvärmen

Har inte så mycket att skriva.
Är en del hos min syrra o solar, loppar mig och dricker kaffe på hennes balkong nu när det är så underbart väder.
Har tagit lite bilder som jag tänkte jag lägger ut istället för så mycket text :o)
Blått o fint, Skills eller va de små blå heter.

Vitsippebacken i åbackarna. Kanske inte syns så bra på bilden men hela backen är full av vitsippor, sååå fint

Hehe, denna bild var tagen igår tror jag....när jag gick hem från syrran o hade smällt i mig mat o kokosbollar. Då sprang smågrabbarna och tjejerna upp o ner för backen, såg lagom jobbigt ut och som något som en annan skulle behöva, haha.

Här är vi lite gemensam hundvakt åt Ronja. Vi la lite täcken på golvet och låg o loppa oss alla 3, Ronja tyckte det va så mysigt så hon inte ens ville ut på promenad knappt.

Bortskämd liten sötnos

Visst är väl dessa träd helt underbara?!

Idag var vi hos T:s föräldrar och hos min mor o Janne och P (syrrans dotter som följde med) och jag passade på att gå upp till kaninbritt för att titta på lammen o kaninerna, mötte en av gårdskatterna.

Hönsen hade fått komma ut........

.......och ankorna

Jaa, där var bilderna slut.
Har ni de gött i solen??? Hoppas det. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0