Trötter

vilken ljuvlig dag :o)
Sol o värme, sol och värme, lovely!
Ja, det händer inte så där jättemycket här, man försöker mest vara ute och gå eller sitta ner nånstans där solen kommer åt.
VI var ute med katterna för första gången i år, Missy som vanligt har torgskräck eller nåt så samtidigt som svansen pendlar mellan fisk och mittemellan o hon jamar ynkligt så travar vi runt i grönskan och tycker livet är både lite läskigt och intressant. Sen hitta hon en god doft som hon rulla sig i så så bedrövligt kan det inte ha vart.
Missan går på jakt efter goda grässtrån, lite ont dom än så länge men det fanns ett o annat och lite träd vi kunde klösa sönder barken på också.
Glömde ju mobilen hemma så det blev inga bilder :o/
Har däremot lite andra bilder som jag tänkte lägga ut från en kväll när jag mordhöll Missan och jag promt skulle fota henne med mig i soffan, haha. Inte så populärt.

Oj oj, den va mörk...

Lite puss får matte

Missan ville inte va med i leken längre.


Ja, va händer annars de närmsta dagarna då....imorrn vet i 17 om det blir en sväng ner till viken Min moster fyller 55 och jag vet inte riktigt hur det blir än, mamma och Janne var lite upptagna imorrn men vi skulle höras på fm. Annars är det nog inget särskilt inplanerat tror jag.
På söndag vart jag bjuden till Michis och Leo på grillkväll om vädret tillåter, myyyssssigt :o)
På måndag bär det av till pappa och Anki för att käka lite lunch och fira lillebror som fyller 18 den 20/4, så stor han blivit lillskiten som en annan bytte blöja på och mata med gröt och satt barnvakt åt, haha. Va åren går fort, suck och nu är han typ 1.85 lång och 2:a i RixMästerskapen i tennis och jätteduktig o skolan. Stolt syster :oD

Nu har karln somnat i soffan och halva vardagsrummet luktar fis, blääääää. Tror jag låter han sova i soffan ett par timmar faktiskt, hehe.
Hoppas ni har en underbar påsk.
Tusen kramar

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe är det inte mysigt när man som sambos kan dela med sig av lite fislukt till varandra. ;-) Det är kärlek det. Ja vi kan ju säkert komma in nån dag o ses en stund på stan eller så. Vi ska ändå in o kolla efter soffa o lite annat nån dag så jag kan höra av mig när jag vet när det blir så får vi se. Sen kanske ni kan komma ner hit o grilla nån kväll när det blir lite varmare ute om kvällarna, vore trevligt. kram o gonatt

2009-04-10 @ 23:32:06
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0