Helg

Så var det åter helg igen.
Gårdagen bjöd på en tur till mitt gamla jobb i Åby och hälsade på lite.
Stack iväg och handlade dyr kattmat, finns iofs dom som är dyrare men iaf, för ca 500:- men då var det iofs 2 påsar a´2kg st.
Lika bra att handla på sånt när man har pengar.
Stack iväg till syrran ett tag och sen följde hon med mig hem och vi gjorde lasagne, mums.
Hämtade karln, gick en promenad lite senare ner till vår massör och fick oss en liten välbehövlig massage.
Sen var kl redan 20.30 så det var bara gå hem och lägga sig.
Tog mig sovmorgon, klev bort till syrran igen för att lämna en kattleksak, drog ner på stan för att hämta ut mina stövlar som min snälla syster lämnade på omklackning igår. Köpte en bok till karln om strider som format världshistorien, hoppas han blir nöjd. Hittade den på bokrean.
Knata förbi Michis och fick med mig lite kaffe som hon fått genom Buzzador.
Nu väntar jag på karln som ska komma hem strax. Börjar bli hungrig också..... Kanske delar vi på en pizza ikväll, hmm. Vore gott.
Ha en trevlig fredag mina vänner. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0