Nattlugnt och sjuk sambo

Sitter här på jobbet och kl är strax efter 5. Sista natten för denna vecka har varit otroligt lugn, skönt för äldre att de får sova ordentligt :o)
Hemma ligger sambon och är sjuk :o/ Himla typiskt. Trodde att han skulle va på bättringsväg men icke sa nicke, han åkte på feber istället. Vet i 17 va det är han har åkt på, han är tjock i halsen och hostar, nästan inget snorig och så igår kväll så fick han 38.6 och vi som hade så mycket inplanerat. Imorrn (idag) skulle ju Michis och Leo och lilla Dexter komma hem till oss och käka lite men nu får jag ta mig bort till dom och ta en fika istället och så får vi ta middan nån annan dag.
På fredag skulle vi ju också ha träffat Thessan och Henke och deras lilla Mathilda, dom som vi har försökt att träffa sen innan jul men nu vart jag ju tvungen att ställa in det för 3 eller 4 gången.
Kan ju börja undra om det är nån som inte vill att vi ska träffs, haha.
På lördag ska vi fira min pappa också, Anki ska ju bjuda på middag så vi får väl se hur det blir. Jag o syrran kommer ju åka upp iaf, trist om inte T kan följa med, men men så är det ju.
Kanske är det influensan som han åkt på eller så är det halsfluss, har det inte gett med sig till måndag får han väl ringa vårdcentralen.

Jaa, så det gå!
Nähä, nu är det dax att gå en liten rond till och titta till de sista, sen är det nästan dax att gå hem och ute snöar det. Suck...vill ha vår nu!!! Men det är väl bara att stå ut ett par månader till.
Kram, godnatt och godmorgon på er ;o)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vill oxå ha vår o nu snöar det. Ha en bra dag. Kram

2009-02-05 @ 05:57:17
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hmm ja alla verkar krassliga nu. Kanske är det ombytliga vädrets fel. Ena dagen varmt o andra dagen kallt.

2009-02-05 @ 18:20:38
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0