Shopping

Idag har jag vart på stan och shoppat.
Hittade lite billiga tröjor.

Eftersom jag inte kan ställa kameran nånstan så får det bli en sån där klassisk spegelbild men det funkar ju det också.

Den randiga kostade 60:- och den grå 99:- och är inhandlat på VILA på Linden.
Den grå är väl någe liknande sånt som jag har letat efter fast utan den stora kragen men jag tyckte denna var mysig och så var den ju blillig också. Det har ju utförsäljning på sina kläder nu så passa på :o)
Fick också tips ang en svart klänning/tunika på Ginatricot  från Tyra Sjöstedt  (som jag skrev i förra inlägget att jag såg att hon hade) som idag befann sig på sitt arbete på Wear It men tyvärr så var den inte så som jag trodde att den skulle vara :o/ Men jag hittade ju en andra tröjor så jag hänger inte läpp. Det lär ju komma in massa nya kläder till våren nu så...
Wearit måste jag också säga är ett toppenställe när det kommer till kundservice. Nu har jag inte handlat nåt där på länge men när jag behöver nya jeans går jag ofta dit och man får en kanonbra service och sånt gillar jag :o)


Köpte även lite hudvårsprodukter också på apoteket. Har ju alltid tvättat ansiktet med tvål o vatten, även för att få bort sminket men det är ju inte så bra för huden så nu var jag duktig och köpte: Neutrogena, visibly clear, oil-free make-up remover. Tycker Neutrogena är bra, kör redan med deras 2-in-1 wash/mask, kanonbra tycker jag.

Ikväll ska syrran och hennes dotter P, jag och karln ut o käka på Kina restaurang. P fick ju det som födelsedagspresent i januari att vi skulle ut o äta på kina och bio men vi kom på att vi "måste" ta det mitt i veckan då varannan fredag så kommer ju hennes bror eller hon åker till sin pappa och då syskonen inte kan hålla sams så är det inte så populärt att den andre följer med på sånt som är bestämt att den andre ska få göra. Otroligt men så är det så för lugnet och fridens skull så får det bli så här mitt i veckan men det går ju det också men bion eller filmen får vi ta en annan dag.

Nu ska jag slänga i mig lite macka i ugn med köttfärsås på, hungrig efter allt springandes på staden :o)
Kram

P.S gick in på min hemsida för att kolla så att det gick att klicka in på alla länkar men det verkar bara vara den första som funkar, konstigt. Länken jag gjorde igår till Tyra funkade ju, vad gör jag för fel??? Nån som vet varför?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul med lite nya kläder. Kram

2009-02-25 @ 17:51:53
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Anneli

Snygga tröjor o så smal du ser ut. :-) Ja det vore trevligt o komma in o fika eller käka nåt men måste kolla med Tias hur han jobbar o sådär nästa helg. Hör av mig inom de närmsta dagarna. Kram

2009-02-25 @ 21:51:57
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Anders

Riktigt snygga! .. o för det priset, kanon! Ibland har man tur... :-)

2009-02-25 @ 22:09:42
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Anneli: tack :o) Haha, ja vistt gör jag men så håller jag in magen också :oP



Cissi, Anders: Tackar, ibland gör man lite fynd

2009-02-26 @ 11:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0