Ut igen

Nu ska jag strax ut igen, nu ska jag till min syster en sväng.
Ut igen tänker ni!?! Jo jag har faktiskt blivit riktigt duktig på att börja ta långpromenader o börjat gymma lite på vårt "hemmagym". Och hur går det med den där colan då? Jo det måste jag säga går över all förväntan, godis överlag.
Karln har väl inte vart så duktig iochmed att han varit sjuk men jag har hållt mig. Har de senaste 2 helgerna t ex bara köpt lite s.k naturgodis för under 20:- o hållt det hela helgen och INGEN cola, tjoho.
När vi var hos T:s föräldrar (som också är cola tokiga) så drack jag ett glas och fast jag kände mig frestad så höll jag mig till det. Bravo mig!
Men i tisd så åkte jag dit.... :o/ Vart så grymt sugen på Pringels och sen naturligtvis cola och karln är ju inte direkt den svåraste att övertala precis så det vart så, men att falla för frestelsen är väl inte så farligt om det inte händer alltför ofta o att man har det i åtanken när helgen kommer :o)
Men som sagt, nu ska jag knata igen.
Tjingeling på er godingar ;o)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad duktig du är när det gäller motion o smasksaker. Jag försöker gå en långpromenad varje dag o jag märker av att man blir piggare. Kram

2009-02-19 @ 17:32:13
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Michis

Du är jätteduktig! Vill du gå med mig och Dexter imorgon? Har inget promenadsällskap!



Har dessutom fått kaffe, så om du vill så kan jag ju dessutom ta med kaffepaket med flashiga namnet Zuprema a Mano till både dig och din syster yster!

2009-02-19 @ 19:15:47
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anders

Hej! Jag har fått en utmaning på min blogg o vill gärna se vad som gömmer sig i ditt fotoalbum oxå, så gå in på min blogg o följ instruktionerna. Jah bless! / A

2009-02-20 @ 16:49:22
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: Hmm...såg inte din kommentar igår, skumt. Jaja, men det hade ju tyvärr inte funkat iaf då jag följde med karln idag men gärna en annan dag :o)



Cissi: Ja, jag försöker iaf, men som sagt i tisd föll jag ju tillbax lite och idaghar det ju blivit både en o en annan kaka och en "bakelse" som jag bakade idag så...... :o( Får "ta igen" det med lite långpromenader ;o)

Absolut, man blir mycket piggare och gladare av promenaderna o det är ju så skönt.

2009-02-20 @ 19:46:02
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0