Åter söndag kväll

Strax är det återigen söndagkväll och hela helgen har gått, ibland undrar man vart den försvinner men det är klart, det är ju egentligen bara lördan som är "riktig" helg. Fredan jobbar man ju normalt sett och söndan är bara en dag som oftast är tråkig och som ska passeras innan det blir måndag. Söndan kan va en sån dag som man stressar upp sig på att det snart är måndag och man undrar vart i hela friden lördan tog vägen. Men men...
Tacos vart det igår, sååå mumsigt. Lite frågespel vart det också, sånt allmänt frågesport spel. Är totalt värdelös på det kan jag säga, är så dåligt allmänbildad, hahaha men vissa frågor är också helt puckade så det kanske inte bara är en annan som är korkad, hehe. Nää, kan va kul ett litet tag sen förlorar jag både tålamodet och lusten. Vi tittade på Jarhead som gick kl 21, sen var vi så trötta så det var bara för Simon, som var hos oss, att åka hem. Man är ju ingen ungdom längre, det är bara inse fakta att med eller utan alkohol så gäspar man o längtar till sängen vid 23, 24-tiden. Fast ibland kan ju alkoholen antingen påskynda eller fördröja den effekten lite men det brukar iaf inte dröja till mycket senare nu mer, haha.

Idag som sagt har bara vart en dag som flytit förbi, har iofs haft Camilla här på fika mellan 11 och halv 4 så tiden sprang ju iväg som 17 och ingen tur till Ringarum vart det heller men det blir som det blir ibland.
Imorrn är det jobb som väntar, månd-onsd natt igen, så jag börjar mitt pass imorrn kl 21 och går av sista passet kl 07 torsd morgon och då har jag också tvättstugan kl 12 men det är väl bra på ett sätt för då vänder jag förhoppningsvis tillbaka dygnet direkt om jag lyckas hålla mig vaken.
Nähä, ska läsa på va ni andra har haft för er i helgen o sen får jag se vad som hittas på.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att du får jobba lite. Ha en bra vecka. Kram

2009-01-18 @ 17:18:23
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Michis

Hade tänkt be dig haka med på promenad, men usch vilket vidrigt väder det blev? BLÖTsnö... Nätack.

Men kanske när det slutat upp? Eller bara en kaffe i all enkelhet? Vad sägs? ;-)

2009-01-19 @ 10:53:42
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: Tar gärna både en fika och en promenad när jag blivit frisk och när jag inte jobbar natt :oD

För övrigt så är jag ganska dålig på att gå in här emellanåt så om du vill ta en kaffe eller gå en promis så är det bara du hör av dig på telefon. Om jag har jobbat natt så har jag telefon på ljudlös alltid men då ringer jag ju sedan upp :o)

Kram

2009-01-22 @ 00:03:45
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0