nattjobb

Sitter nu åter här och har läst lite bloggar, ni (många av er) är så fruktansvärt duktiga på att uppdatera, känns som det bara är en annan som inte har nåt "vettigt" att säga?!
Tusan va kallt det är..sitter här och fryser, måste ut o handla  för jag jobbar de 3 kommande nätter nu, 21-07. Får dock bara hoppas hoppas att jag inte blir jättesnorig och måste sjukskriva mig sista dagen eller nåt för jag är ganska snorig nu, typiskt! Men det går nog bra.
Jo jag måste handla, hitta på nåt o ta med o käka under natten, lite keso med avokado tänkte jag och evt lite bröd och nån frukt om det finns nåt roligt.
Till lunch eller middag blir det iaf ärtsoppa, mums, det var längesen.
Nu damp det ner 5 kg post lät det som, suck...vänta, nää det var bara typ 3 kg :o/
Nähä om man skulle gå o göra ett försök o se ut som en människa, dra borsten genom håret o lite så.
Kram o hoppas ni får en bra dag i det kalla vädret :o)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det är lite kallt. Ha det så bra på jobbet.

Kramiz

2009-01-05 @ 15:29:56
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: LisaLinnea

Hej på dig :) Haft en bra helg? Ja, fast jag blev faktiskt inte trött av skridskoåkningen. Tror att träningen har börjat lönat sig faktiskt :)

Kram

2009-01-06 @ 21:06:15
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se
Postat av: Anneli

Skönt att du får jobba en del iaf. Hmm ärtsoppa kan va gott ibland. Smidigt med ju om man köper sån där färdig "korv" eller på burk. :-)

2009-01-07 @ 20:26:47
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0