Och just.....

...när man trodde att man var på bättringsväg så fick man ont i halsen igen, suck.
Annars är det väl lite granna bättre, har iaf lyckats tagit mig ner på stan för att klippa mig (endast topparna då jag är nöjd för tillfälllet med frisyren) och hittade en grön tröja till mig på rea på H&M och hade 20% på reapriser också så jag betalade 69:-. Det är en lite mer sån där "festtopp" med en lång urringning så man måste ha ett linne under eller nåt om ni förstår och som går lite längre ned till rumpan ungefär. Nåja den var iaf fin, billig och något som jag aldrig köpt tidigare, kul o köpa lite färggranna kläder ibland, sånna färger man normalt sett inte har på sig (ja är ju ett hängivet fan till väldigt jordnära färger annars :o/ )
Färgade håret igår också, ljusbrun med lite maghony i. (stavas det så?) Det vart bra.

Min pappa fyller år på torsd så syrran och jag gick förbi Servera innan klippningen och där ska de ju slå igen så de har ju 30% rabatt på allt i butiken, hittade en bag in box vin-ställ föreställande en stol som kostade med rabatten 175:-. Pappa önskade sig en sådan att ställa i hans bar så det var ju bra att vi hitta den.
Fanns massa annat billigt som kan va värt att kolla lite extra på så jag funderar på att gå dit imorrn igen och glo lite om jag orkar.
I helgen blir det middag hos goda vänner som skulle blivit av för längesen och på söndagen bjuder på 4-års kalas, T:s brorsdotter fyller. Så det blir fullt upp.

Har funderat på ett tag om man kanske skulle köpa en sån där Detox-förpackning. Kan ju vara bra/skönt att bli av med lite slaggprodukter i kroppen. Tror att det kan vara nyttigt att göra det nån gång i halvåret, nyttigt säkert, både invärtes som utvärtes. Hittade en Detox samtidigt som det var för viktminskande också, en kur på 14 dagar tror jag men det stod att de rekommenderade att man körde 2 kurer i så fall för att minska på "jojo-effekten".
Tror jag kör på vanlig Detox faktiskt men att gå ner i vikt har jag som mål också tills v. 14 då vår kryssning troligen blir av, kan ju vara en liten morot att få se bra ut tills dess och framför allt till sommaren. 5 kg ska ju inte va några problem, TYCKER MAN!!!!! Hehe....ja vi får väl se, kan ju försöka iaf. Vi håller på med ett helhjärtat försök nu att absolut inte köpa nåt godis what so ever i veckorna och tänka på vad vi äter och när vi äter och änså länge har det gått bra faktiskt. Detta är iofs bara 3:e veckan men det är bra gjort för att vara oss och så försöker vi tänka på att inte köpa på oss alltför mycket på helgerna, för mig funkar det väl rätt bra men värre för karln som faktiskt är en större gottegris än mig, hur nu det är möjligt. Men han är ganska duktig på att äta upp det mesta av det jag köper hem som jag är sugen på (som jag oftast inte Alls är sugen på när jag väl kommer hem med det) så det kan väl bero på det.
Jaja, som sagt, försöka måste man iaf.

Nu ska jag läsa lite och hoppas klockan går fort för jag är trött trött trött, helt värdelöst o lägga sig o sova nu för då vaknar man garanterat vid 00 och kan inte somna om.
Godnatt o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0