TACOS

Är så grymt sugen på tacos. Såg att både  Cissi och Anneli hade käkat det igår dessutom, haha. Men ikväll ska jag banne mig laga det *dregel* Har visserligen nyss ätit fruskost men magen kurrar iaf när jag tänker på tacos, haha.
Vet inte om jag har så många andra planer idag annars, T har ju jobbat, kom hem 07 o vi käkade lite frukost ihop o så la han sig vilket var meningen att jag också skulle göra igen men jag tog en dusch och så vart jag pigg och nu sitter jag här.
Nää, ska kolla lite facebook o sen hitta på nåt annat att göra.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker du ska laga det. Det är så gott. Kram

2009-01-17 @ 10:31:48
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja lite tacos går alltid ner. Synd bara att man är lite dålig på att laga till annan mexikansk mat- det är ju mycket där som är gott liksom.

2009-01-18 @ 00:00:14
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0