gårdagen

Hallå på er :) Nu har jag inte bloggat på ett tag, har liksom inte orkat eller hunnit idag.
Men nu tänkte jag iaf att jag skulle bjuda på lite bilder från gårdagen då syrran och jag släpade på en massa påsar eftersom vi shoppade innan vi gick till J:

In klev vi och att påbörja en rolig kväll:

Väl där så färgade syrran håret

medan vi alla drack lite vin med blåbär i :)

och käkade cheeseballs, eller ja....

och ibland med lite hallon i också

Vissa av oss hade roliga sugrör och en viss humor :P

Lite skönghetsbilder tänkte passa på och tas också men det gick väl så där:

då syrran blundade, jag har en jockerleende och J en finne i pannan, så vi bestämde oss helt enkelt för att ta om den:

Ja, om bilden vart bättre eller inte går att diskuteras men vi döljde för tillfället våra "brister" (kommer inte på rätt ord just nu)
Lite tittut också över vinglaset:

och äntligen så var syrran nyfärgad och sminkad och har sin nya tröja på sig som hon köpte innan vi kom till miss J, hon vart så fin :D

När vi hade gaggat en stund och gjort oss vackra (-re) så bestämde vi oss för att spela lite rockband eller om det var world on tour, samma sak, nästan...kanske inte...vad vet ja. Vi spelade och hade jäkligt roligt för syrran och är ju rejäla nybörjare så jag skratta så jag nästan ramla av stolen ibland, tänk så skoj man kan ha :)
Fröken J trummar på, hon är duktig på alla instrument och har inte en enda låt på expert som hon inte klarat tror jag på gitaren :)

syrran sjunger lite

här har vi bättrar på våra poser (stavas det så?) lite ;) Vart ett rätt bra kort på oss tycker jag.

Det dök upp lite mer folk under kvällen som också ville lira lite.

Här är bildbevis på att jag också faktiskt försökte :P Kom underfund med att jag är bättre på bas än spela trummor!

Kvällen slutade med att övrigt folk gick hem av diverse skäl (som hem till frugan, barn mm.) medan vi (läs syrran och fröken J) ville ut en sväng. En annan var nöjd om man fick gå hem o sova vid 00 men det fick man inte, man måste ställa upp som syster när ens storasyster är barnledig för första gången på evigheter.
Så ner på stan och det enda stället vi kunde komma överens om (eftersom de andra inte ville hem :P ) var Hugos/Otten men det var sån jäkla kö så vi skippade det och fröken J var så kissnödig och senare jag med så det slutade med att vi gick till McD och sen hem, så jag var hemma strax efter 01 :D SKÖNT!!!

Gud, jag låter som världens tråkmåns men faktum är att hade vi vart kvar hos J så hade jag säkert orkar ett tag till men att gå ut är helt enkelt inte min grej längre och JA, jag är trött när kl är 23-24, då vill min kropp och huvud sova, that´s the way it is!! Och jag är inte ledsen för det, jag är inte mycket för att dricka längre som man var när man var ca 16-20 år, har aldrig haft den relationen till alkohol liksom att jag vill dricka och de senaste, typ, 10 åren så dricker jag väldigt lite för jag tycker inte att det är värt att vakna upp bakfull dagen efter och ha hela dagen förstörd av att man är trött och seg, hungrig, törstig. Jag kan sova länge iaf och jag blir tillräckligt seg av att vara uppe länge och "festa" med tjejerna fast man egentligen inte gör nåt särskilt, but I don´t care :)
Detta har naturligtvis med stor sannolikhet med att göra att det finns alkoholrelaterade problem i släkten också.

Idag har T och jag vart hos hans äldsta bror och firat hans fru som fyller imorrn, käkat lite kakor och tårta.
Sen åkte vi o handla och hem och lagade mat, panerad (hemmapanerad) snitzel med Supreme Cisscuts (svart liten påse) och beanaise och grönsaker, mums :) Tittade på Harry Potter, den första filmen. Såg att man kan börja spara på dom filmerna from idag, varje lörd och sönd för 69:- med aftonbladet. Tycker de är rätt bra faktiskt, bra gjorda och annorlunda.

Imorrn ska vi till Ringarum och äta hos min mor och Janne, mamma har tydligen planerat värsta middan med flera rätter :P Hon tycker det är så kul när vi kommer, syrran ska med också. Sen eftersom T:s föräldrar bor precis där också så blir det ju dit och hälsa på så det kommer ta HELA dagen, as usual :/ Men men....

Nu ska jag se om jag orkar titta in till några av er och se hur ni haft det så här långt.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: LENA ♥

haha ja jag får göra det ;D

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-07-25 @ 23:44:59
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: Anders

Det låter som ni hade en riktigt lyckad kväll. :-) Jag håller med, att vakna bakfull är ingen höjdare, dessbättre (värre!?) så blir jag nästan aldrig bakis oavsett hur mkt jag dricker, så jag slipper tänka på det bekymret iaf. :-) Ha en fortsatt bra helg! Kram!

2009-07-26 @ 02:03:46
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

Oh ja, jag kan få i mig det mesta hihi:P



Jag undrade lite vart du försvann, men jag förstår dig när man inte okar el tappat lusten lite, hoppas dte e bättre, i like your blog fröken:)



Måste bärja med komenter dem sexiga bilderna på er hehe:)

Jo Mcdonalds sitter alltid fint, speciellt när man känner sig extra lat eller druckit lite, fast har tappat suget för macdonalds den sista tiden, sitter inte lika fint i magen:P



Nä jag håller med id, ibland e det skönt och sluta kvällen vid den tiden, man behöve rinet alltid köra hårt till 3 wl 5 på morgonen ixom:P Fast dte kan va skoj ibland dock:P



Hoppas du hade det trevligt hos din mor under middagen och att helgen var skoj:)



Kram:)

2009-07-26 @ 04:54:55
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: jasmine

aha jacob(22) heter min sambo o hans bror heter albin(19) hammarvall heter dom bekant?

ja vi bor i viken men ja komer inte ursbrungligen härifrån men jag är iaf 20....

hoppas du hade en trevlig kväll:)

kramR

2009-07-26 @ 09:17:14
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilken härlig o rolig kväll ni hade. Vd fin din syster blev i håret o häftig tröja hon hade.

Hälsa din mor o Janne.

Kram

2009-07-26 @ 09:52:49
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Haha ser ut som en rolig kväll!

2009-07-26 @ 12:27:07
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

haha, ser ut som ni hade roligt :)

2009-07-26 @ 15:13:45
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Livets Diamanter

Svar: Tack för den jätte fina kommentaren! =)



Jo det är jätte jobbigt att bo i skogen och inte ha körkort när man har två barn men det funkar gaaanska okej ändå tycker jag, gubben har ju iaf körkort! =) och så har vi kompisar runt om oss med körkort =)



Kram på dig!

2009-07-26 @ 17:16:32
URL: http://diamantmamman.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack så mycket :D Jag är fortfarande lite förvånad över hur mobilen lyckades ta ett sånt foto! Va kul ni ser ut att ha haft det :)

2009-07-26 @ 19:44:57
URL: http://nat0.se
Postat av: Jessi

Hahaha, shit va heta vi var :-D

Kul hade vi iaf ;-) O det var nog lika bra att vi inte tog oss enda fram till kön, jag är en aningens tveksam till att vi (jag) hade blivit insläppta ;-P

2009-07-30 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0