så väldigt hungrig :/

Åh det är så jäkla svårt att veta vad man ska ha med sig o äta på natten, till slut så blir man ju hungrig liksom, man går ju ändå här i 10 tim och middag äter man ju vid 5-6 hemma.
På hemköp på kungsgatan strax nedanför där jag bor så har de så grymt goda saker i charken och nu är det de enda jag kan tänka på. Dom har 3 eller 4 olika sallader, kyklingbitar i nån mangomarinad, har för mig att det är nåt mer i den, typ chili eller nåt, den är grymt god iaf. Fläskfilé i perfekt skurna bitar som också ligger i nån god marinad, olika röror och dressingar, piroger.... *dregel*

Trött som attan börjar jag bli också men det är fortfarande ca 6 timmar kvar, men natten hit har gått väldigt fort.

Nu måste gå nu, hjälp behövs. Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Just maten tyckte jag var jätte jobbigt när jag jobbade natt. Jag smååt massor med godis o så.

Kram

2009-07-17 @ 11:59:38
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0