Trevliga, glada vänner

Idag har jag loppat nästan hela dagen, eller iaf hela fm o halva em för kl 17 så började jag tvätta.
Igår var jättetrevligt, jag och Jessi satt hemma hos henne först och drack lite vin och spela lite rock band. Vilket jag kan meddela att det inte är min grej, haha. Hade fullt upp med att skilja på rött o gult o komma ihåg o slå på trummorna, gick inte såååå bra kan man säga. Pinsamt! Men men.. jag gav ett försök iaf :P
Jessi är grymt, grymt duktig på Gitar Hero :)

(ser ut som  jag har en giganstisk, felkonstruerad arm, haha)
Senare under kvällen begav vi oss upp till Michs och Leo som bjöd på lite mera vin och trevligt sällskap så vi satt där och bluddra till nånstans 01 på natten.

Jo, så idag var det tvätt o i samma veva så frågade Michis och Leo om jag ville följa med och käka på Bishop och eftersom T skulle dröja med att komma hem så tacka jag ja. Det var väldigt trevligt och god mat. 2 av deras vänner kom med också och Michis och Leos söta son också förstås.
Tack Michis och Leo, både för igår och för idag :D

Nu ska jag ner till tvätten igen och sen mysa med älsklingen lite innan sovdax.
Puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ja det var det, tack så mycket!

Åh gitarr Hero är så roligt hehe :) Ni ser verkligen ut att ha trevligt! Det är alltid kul att sitta och gagga med en tjejkompis :) Kram

2009-07-12 @ 21:26:08
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Nanna Nilsson

Hej. Vad glad jag blir att det finns NÅN mer som hört homom (J.C). Hoppas allt är bara bra. Kram

2009-07-12 @ 23:00:50
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Nanna Nilsson

Ang videoklipp, Karina är superduktig på ALLT. Hon kan nog hjälpa dig. Karinasblogg.blogg.se

2009-07-12 @ 23:03:25
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Cissi

Låter som ni hade en trevlig kväll. Kram

2009-07-13 @ 07:27:13
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0