skagenbaguett? Pyttsan!!

Eller skagenbaguett var det men det var sån där jäkla fuskröra med en jäkla massa crabfish i istället och så kändes som om det var en sån där billig variant av skagen man kan köpa som är alldeles för krämig, kletig i smaken. Usch!
Det var ikväll som vi skulle gå ut o käka på Världens bar tillsammans med Magnus o Sigrid, jag är inget fan till det stället men de andra gillar maten, eller ska jag säga hamburgarna, så det fick bli dit.
Då jag inte har lust o trycka i mig en stror hamburgare och massa pomme så tog jag en baguette med skagenröra, det är ju hur mumsigt som helst men den var inte god nånstans men jag tröck in mig den iaf.

Uppe på kupolen i stan säljer de olika baguetter med röror och där har de asgoda skagenbaguetter, bland de godaste som finns (om man inte gör själv för det är i princip lika gott) och de kostar inga 52:- (men nästan :P )

Annars idag stack jag iväg till syrran på morgonen, köpte med frukost, sen begav jag mig till Michis och hälsade på en stund. När kl var ca halv 2 sms:ade syrran och fråga om jag ville komma bort och hjälpa henne o kasta en massa grovsopor, suck. Kunde hon inte ha tänkt på det innan jag stack liksom. Men jag hade inget särskilt för mig då T skulle iväg o träna och sen skulle vi åka o handla (syrran skulle också med) så jag begav mig igen bort till syrran o hjälpte henne sen satte vi oss ner och tog ett varsitt glas cider.
T kom o hämta oss och vi åkte och handlade, hem, packa upp, o så direkt iväg och käkade.
Gick sen ner till Jessi och hälsade på henne ett tag men vart så himla trött så när kl var 21.30 gick jag hem igen (kom dit ca 20.10) och hon var också jättetrött så det gjorde inte så mycket.

När jag kom hem så hade T och Magnus hyrt film, Apoloosa?? Tror den stavas nåt i den stilen, jag såg inte hela filmen så jag kan inget säga, men det lilla jag såg så verkade den helt ok, lite udda.

Nu ska jag ta och ta bort mitt ansikte, haha, tänk va smink kan göra, sen ska jag krypa ner i sängen, sköööönt!
Imorrn ska vi väl till T:a föräldrar och jag passar väl på o hälsar på mamma, får se om jag tar bilen ner o hälsar på Anneli också om de har tid, annars får man ta det en annan dag.
Puss o kram på er, godnatt

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

sv; hehe jo du har rätt det e hur man e som karaktär och jag e glad över att ha vettiga o goda människor i min krets här, dem e endast 5 st men bättre med goda få istället för flera ytliga bekantskaper:) hehe jo en dag hoppas jag kunna lägga ut bilder på mig sj, vill så gärna göra det men tiden e inte rätt för mig än. Jag tycker vi ser ut som vanligt folk men tydligen tycker folk vi ser exotiska ut el som modeller el sånt, vilket e snällt o roligt att höra:)



Om jag kunde skulle jag skicka över sol till er med:D det saknar jag faktist inte med sverige, gråa vädret:P fast när det väl blir bra väder i sverige så e dte väldigt härligt o fint: D



när ja kollar genom dina inlägg verkar det som du har en väldigt bra relation med din syster vilket e roligt att läsa, har sj 2 systrar som e mitt hjärta:D



va ska du hitta på för skoj under söndagen?



http://www.sinnerz.blogg.se

2009-06-14 @ 04:58:28
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ja de säger att vi är det! =) Ja visst är det, jag och mamma kan gör allt ihop.

Vi såg Noëlla på internet och la till ett A i slutet bara hehe, vi tyckte det var fint :)

Haft en bra helg?

2009-06-14 @ 14:50:35
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0