shopping

Idag har jag vart på stan o shoppat lite. Blev dock inga kläder och inga skor.
Hittade faktiskt ett par skor till extrapris, 400:- men jag höll mig från att köpa dem, tänkte att jag redan har högklackat, suck.
Jag har däremot shoppat mig en ny necessär

kände det var nödvändigt då jag inte får igen min gamla längre. Denna är inköpt på Åhlens, liksom 3 penslar till ögonskuggor, lite hårfärg, hårgelé...ja det var nog det jag handla där.
Sen var jag på Life och köpte mig:

har läst att den ska vara bra då den b la sänker kolestrolvärdet, det innehåller fiberkomplex från ekologiska växter och är rik på viskösa fiber och binder upp till 27.4% av kostfettet i kroppen enl kliniska studier, det ska också hjälpa till att minska sötsuget. Tänkte att det var värt att testa iaf :o) Så till/efter min middag slank det ner 3 tabl redan idag.
Lite C-vitamin fick följa med mig hem också.

Ja det är väl det som jag har shoppat idag iaf. Hittade en fin svart klänning på H&M som jag funderar över, man måste ju också fundera över när man kan komma att använda plaggen igen. Man har ju köpt klänningar som bara blir använda nån gång och så hänger de sen bara i garderoben.....

Efter en del handlade gick jag hem till Jessi som bjöd på pasta och köttfärsås, mycket mumsigt :o)
Tack sötis!
På fredag ska jag göra en rätt som T och jag blev bjudna på för ett par helger sen av Denise, nämligen färsk pasta med gorgonzolasås, valnötter och kokt kyckling, mums :o) Det får de bli när karln kommer hem.

På lördag är det ju 30-års kalas hos Sessan, undrar vad man ska hitta på åt henne.....
På söndan så vankades det ju tydligen kalas återigen för Hägg-familjen, denna gång är det hans mellersta bror och pappa som ska firas. Helgen efter det fyller ju hans äldsta bror år så jag undrar om vi blir tvungna att åka på ett 3:e kalas då?! Suck. Jättetrevligt med kalas men när det blir så här mycket och så har man sin egen släkt också då blir man så trött på det. Jag har ju brorsan som ska firas annandag Påsk (måndan är det iaf, röd dag) o så efter det fyller min moster 55 o sen kommer mamma på 54 i mitten av maj så det är lite mycket nu.

Trött är jag efter dagen och önskar kl vore 21 så man fick se Grey´s A o sen sova men kl är ju bara strax efter 19 så jag vet i 17 va jag ska roa mig med.... suck.
Hoppas ni haft en bra dag.
Kram kram

Ja just det,  vill lägga ut en bild, suddig tyvärr, på mina älsklingar. De var så söta imorse, de låg bredvid mig, på T:s sida, precis som ett par tvillingar, exakt samma sida och på exakt samma sätt, sååååå söta. Det är inte ofta det händer men ibland så får de för sig att lägga sig så, medvetet eller ej; det ser väldigt kul o mysigt ut iaf eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0