SOVA!!!!!

Gud min kropp verkligen skriker efter sömn, AAHHHHH!!! Men jag pinar och plågar mig ett tag till då jag vet at jag annars bara vaknar vid 3, 4 o inte kan somna om. Men nu är kl visserligen 21 så då kan man ju lägga sig men jag har tittat på nätet på lite coola ögonskuggor.
En annan är ju inget alls för att sminka upp sig direkt med färg. Jag kliver upp, drar borsten genom håret ett par ggr, kletar på lite mascara o sen är jag klar om jag inte tycker jag ser för jävlig ut för då åker lite ögonskugga (oftast brun) på och lite brunkräm. Har väl aldrig varit så mycket för att stå framför spegeln i timmar o sminka mg, det finns viktigare saker att göra, sen tycker jag oftast också att jag faktiskt ser rätt bra ut med bara detta.
Ska jag ut o festa iofs så åker det ju på lite extra och kanske lite färg, annars är jag egentligen en väldigt enkel flicka och det är väl skönt iofs att kunna känna att man inte Måste ta på sig massor av smink jämmt.

Vilket fall som helst så hittade jag en sida som hade massor av erbjudanden, b la att man kunde få välja en ögonskugga i "full" strl och 12 prover och eftersom en annan som sagt inte sminkar sig så ofta så räcker det ju med prover ett tag. Detta skulle kosta 112:- tror jag.
Deras produkter makeupcosmetics.se är sådana mineralprodukter som nu är så känt som är bra för huden, de är inte testade på djur och innehåller inte en massa skadliga ämnen.
Så detta har jag underhållit mig med ett tag så jag inte ska somna, haha men jag har inte beställt nåt än.

Helgen har varit lugn :o) Inget särskilt har hänt, har fikat på ett jättemysigt ställe, Te och Kaffe boden? Companiet? som har flyttat ut till utsidan av Domino, jättemysigt, litet dock. Dit måste jag gå igen nån dag :o)
Nu kurrar magen också, fasen... *morr* hmm, måste väl stoppa i mig nåt, eller iaf dricka någe.
Godnatt o kram på er



Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja du är fin som du är men en ögonskugga kan alltid pigga upp ett trött öga. :-)

2009-03-04 @ 16:57:49
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack så mycket för kommentarern! :)

2009-03-07 @ 01:46:08
URL: http://lisaullstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0