Stackars brevbärare

Har nu precis kommit ut från duschen, såååå skönt att få duscha efter en långpromenad.
Var ute i en timma i blåsten. Så jäkla trist att det måste blåsa storm så fort det blir lite öppet på vissa ställen,annars hade det vart hur varmt o skönt som helst.
Nåja,när jag kom hem från promenaden satte jag på vattnet i duschen medan jag klädde av mig, satte mig på toan o då hörs ett brak. Genast tror jag det är busfia som är i gång som vanligt med sit rastlösa humör o hittat ytterliggare en pryl att irritera mig med så jag ryter i; "VA GÖR DU NU?!!!!" VA GÖR DU SA JAG?!!". När Missy inte kom som hon brukar göra när hon vart olydig (brukar komma som ett spjut o leka väldig oskyldig) rusa jag ut och ser att telefonkatalogen dimpit ner i brevlådan. Hahaha, stackars brevbärare, han fick skäll, undrar vad han trodde när jag gapade.
Jaja, så kan det gå.

Ikväll är det ju min tv-kväll, JIPPI. Och imorrn är det äntligen fortsättning på Greys A, slutade så spännande förra gången tycker jag, med så många obesvarade frågor jämfört med hur det brukar sluta.

Nu ska jag laga mig lite mat, pasta och köttfärsås, önskade jag hade bulgur hemma, det är gott till köttfärsås faktiskt men jag glömde ta med pengar o gå handla när jag ändå var ute så nu får det bli pasta.
Bye

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo du stackars brevbärare. All dess reklam o alla kataloger. Kram

2009-04-01 @ 18:56:07
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Therése

Ha ha ha ha! Så jävla roligt!!! :D

2009-04-02 @ 09:16:34
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0