40 min i garderoben!

Känns det bekant eller?
Man står nästan och gråter av ren frustration för att man inte hittar nåt att ha på sig, suck.
Efter så där 7 ombyten så har man tröttnat och är så less på detta så man tar nästan vad som helst, haha.
Idag ska vi på kalas i sörping, T:s släkt as usual men nu var det ju ett tag sen så det får väl gå.
Dessutom är det bästa idag att vi faktiskt har en ursäkt att inte stanna allt för länge då vi ska på invigningfest av pappa och Ankis barhörna så där ska vi va vid 17 o kalaset i sörping är 15 ;o)
Tycker det är jättetrevligt att träffas, hela T:s släkt men att sitta ner i över 4 tim är faktiskt väldigt jobbigt och så ska man bara vräka i sig massa kakor o tårta. Det är ju naturligtvis ganska frivilligt men va gör man när det inte finns så mycket annat att göra, hehe.

Blåser verkar det göra ute idag också så man får väl se om man blåser bort.
Shit va det regna igår då. Ja sa åt T att nu kommer det snart ett riktigt oväder, oftast kan man ju se på molnen och färgen de ger. Det blir liksom mörkt men ändå ljust o sen lite åt det lila hållet och mycket riktigt så bara vräkte det ju ner lite senare men det var så grymt skönt ute vid 21 för då gick jag ut o köpte godis.
Nästan så man funderade på att ta en promenad men det började spöregna igen så det var bara att glömma.
Eller ja, vi har ju iofs regnkappor men iaf.......

Nu måste jag ta o ge mig, ska bort till syrran en sväng innan det är dax att bege sig.
Kramis på er

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi fick bara regn i natt så det var skönt men vad det har blåst idag. Håller med dig om kläder. Jag höll på länge imorse för att hitta ngt till dopet. Hade skjutit fram det flera dagar för jag inte har ngt roligt i garderoben. Kläder har jag massor men inte just till dop ha ha. Kram

2009-05-09 @ 23:03:44
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Thess

Cissi: Det är ju hopplöst ibland och framför allt nu när jag inte har några hela jeans för tillfället och dom som är hela sitter som ett korvskinn och då får det va, hahaha. Nää, måste köpa mig ett par när jag får pengar igen men jag tycker det är så jäkla trist för det tar så lång tid innan jag hittar några som jag kan ha :o/ Sen spelar det väl ingen roll hur mycket kläder man än har för ibland så har man verkligen "ingenting" och inget passar, usch för sånna dar...

2009-05-09 @ 23:28:57
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja gud va mysko väder det varit idag. Små skurar, blåsigt o strålande sol växelvis. Hoppas ni hade det trevligt med "släkten". Kram

2009-05-10 @ 00:06:04
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Therése

Testat jeansen på Lindex? De kostar 399 kr och de i modellen "base" är väldigt bekväma! :)

2009-05-10 @ 01:36:36
URL: http://www.hanky.se/therror/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0