Åh så somna han förstås!!!!!

Godmorgon solstrålar :oD
Eller ni kanske inte fått ert kaffe än ni som hittar ert morgonhumör där ;o)
Som ni ser så är jag faktiskt vaken, var ju planerat att jag skulle luncha med Malin idag så jag tänkte hålla mig vaken men det vart inget denna gång heller, suck.

Kom loss från jobbet vid 07.10, stack till syrran och klunkade kaffe, fast kaffe har ingen inverkan på mig, blir varken piggare eller tröttare, klunkar mest för sakens & smakens skull.
Gick därifrån kl 09, kom hem och möttes av en vaken sambo som varit vaken sen 08.15, satt o åt frulle i soffan.
Han sa att han tänkte ge sig ut o jogga och frågade om jag skulle med och jag svarade att det kunde jag men att vi i så fall får ge oss snart annars så kommer jag somna om jag inte gör nåt.
Aaa, jag me, säger han.
Pyssla lite med kattlåda och bytte vatten o så och satte mig här för att fördriva tiden och tror ni inte att jag hör att han nu somnat i soffan, suck!!!
Måste väcka han o fråga om vi ska ge oss nu eller senare i em/kväll för då hoppar jag i duschen nu och sen sussar ett par tim, börjar bli trött.

Annars vad som händer just idag är att det är Marknadsafton och lite artister. Patrick Isaksson skulle visst komma idag kl 19 och EMD i helgen. Får se hur pigg man är och om man orkar leta sig ner.

Puss o kram på er
*gääääsp*


Kommentarer
Postat av: alec

thihi jaa lite modig baddräkt.. jag har insett det nu.. men vafan man måste ju våga lite :P



allt bra me ddig??



kramq

2009-05-28 @ 14:51:50
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0