Äntligen!!!

Vet ni??? Jag har köpt jordgubbar, men de var ganska dyra, ca 12 st, stora, fina för 32:-.
Dom ska jag o älsklingen äta nu o se på film.
Annars har jag vart hos syrran en liten stund med Dexter som fick följa med mig idag, mysigt :o)
Sen fikade jag en stund med Leo, gick hem, gick tillbaka till syrran nu ikväll och bokstavligen talat vräkt i mig mat; pomme, kött, sallad bestående av rödlök, tomat & feta, tzatsiki, och sen vitlöksbröd. Var så grymt hungrig o åt så fort och vart så grymt mätt :o) Nu är jag trött o belåten och ska sätta mig i soffan o slappa.

Imorrn ska Nkpg försöka slå rekord i antal personer som fikar, på Tyska Torget mellan 11-16 är man välkommen på gratisfika, dit måste man ju gå o hjälpa norrköping till seger. Tror vi ska slå 3111 personer :oD

Kram o godnatt på

Kommentarer
Postat av: Therése

Även om jordgubbarna var dyra så är det ju HELT KLART värt det! :) Jordgubbar, vit Toblerone och vattenmelon är fan det bästa jag vet!

2009-05-22 @ 23:18:13
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Michis

Jag såg att de hade superfina jordgubbar ute vid Coop igår!



Förresten, den där fikan, kan du inte slå en pling när du ska dit? Jag måste nog ner och ta en jobbpaus jag med ju! ;)

2009-05-23 @ 09:22:31
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0