Hungrig!

Sitter här och kl är nu 17.38, är jättehungrig så jag ska nog ta och rota lite i frysen trax o se om man kan hitta nåt ätbart.
T är duktig och cyklar hem från Ringarum idag faktiskt. Vi åkte ut dit igår och så stannade han kvar hos sina föräldrar medan jag tog bilen hem ;o)
Jaha, vad har hänt den här veckan då??..... Alltså dagarna går ju så jäkla fort, imorrn är det ju redan torsd, otroligt!
I måndags var vi iväg till veterinären igen med Missan och tog lite nya prover för att se om njurvärdet hade gått ner och det hade det men inte så mycket som veterinären hade önskat. Hon låg på 298 förra gången och nu 221 och det verkar tyda på att det är ett permanent problem :o/ Så det är bara att fortsätta med njurfodret och hålla lite koll på hennes vattendrickande och om hon kräks och sådana saker och så blir det kontroller med ca var 3:e till var 4:e månad.
Här har stackars matte kisse blivit stungen i tassen sin

Men hon är så duktig, hon ser lite rädd ut på kortet men hon är jättemodig och springer omkring o gnor och myser :o)
Mattes duktiga kisse.
Tisdag.....ja ni..vad tusan gjorde jag igår.....ja just det vi käkade lite på fm o så drog vi ju till ringarum, så var det ja, haha, minnet är bra ibland :oP
Idag har jag vart med syrran hela dagen från ca 9.45 fram till halv 5 då hon var hundvakt åt Ronja så vi har gått lite promenader o så.
Nu som sagt sitter jag o väntar på T, han ringde nyss faktiskt och sa att han nu var i sörping, han hade stannat till på Skälboö där hans bror med fru bor, men nu var han på rull igen. Han cyklade från Ringarum ca halv 4 så det är bra jobbat ;o)
Förresten va dåligt det blivit med kommentarer nu när man äntligen blivit lite bättre på att skriva och lägga ut bilder, haha.
Kram på er i det omständiga vädret!

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag kommenterade på FB istället. :-)

2009-05-13 @ 18:57:36
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh vad duktig han är som cyklar så långt. Kram

2009-05-13 @ 20:26:39
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jäklar att cykla ända från ringarum till norrköping asså! :-)

2009-05-14 @ 09:37:29
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0