Hungrig...igen!

Kan ni tänka er, jag är hungrig idag igen. Tänk att det ska va så jäkla nödvändigt o bli hungrig hela tiden, suck :oP
Vi ska äta potatisgratäng med helstekt långhare, var sååå längesen. Mums!!!
Idag har vi vart på Fia-hemmet, oh my good säger jag bara, vilka sötnosar.
Varför har man inte en stor villa med mycket uteplats så man kunde hjälpa till med alla sötnosar som behöver ett nytt hem så nya katter som blivit övergivna eller lämnade pga olika skäl kan få plats?!
Så söta allihop och så keliga och tillgivna, man blir ju helt tokig när man går där, suck....

Annars tog jag en promenad med Leo, Dexter och Chip när vi kom tillbax vid 2, Michis jobbar/jobbade.
Gud va det knorrar om magen, men nu är ju kl ca 17 så det är dax att sätta igång.
Karln han ligger o sover i soffan, han har ätit sill o potäter ;o)

Blir lugnt annars i helgen, inget särskilt inplanerat, blir nog desto mer nästa v./helg tror jag.

Nu MAT :oD
Kram

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

I`m baack ;)



allt väl med dig?

2009-05-16 @ 09:11:56
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0