regn o 5.5 km /uppdatering

Hihi, vi begav oss ut i Vrinnevi och tog 5.5 igen och naturligtvis började det regna efter halva vägen men det är rätt skönt faktiskt.
Det vart väl ungefär som förra gången, kanske joggade halva vägen och gick andra halvan sammanlagt.
Skulle vara kul om man kunde hålla igång nu men tyvärr så börjar jag jobba natt nästa v och då blir det ju ingenting nästan, inte på 4 dar iaf eftersom all tid går åt att sova o äta o styra lite i hemmet innan det är dax att ge sig iväg igen.
Det är ju fredan o helgen som man har som är helt lediga och veckan därpå jobbar jag samma igen så vi får väl se.
Den 1:e juni så är ju karln i sthlm på sin kurs i 2 v också inför utlandstjänsten i vinter, får lura med mig syrran ut då o springa kanske om inte hon börjat på sitt sommarschema, hmmm det har hon nog, bajs också..........
Ja men det är kul så länge det varar, inge kul o leka heffaklump själv precis :o/

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, äta och loppa mig i soffan med en bra film och karln :o)
Imorrn blir det av till pappa och Anki oavsett väder,

fanns tydligen att göra även om det vart lite regn så det kan bli trevligt. Måla, äta lite, måla, fika lite, promenad, måla lite till, haha.
Så här ligger min ena loppunge och gullar och myser med sin husse vid tangentbordet VARJE dag och han blir så trött på henne, haha. Inte undra på att vissa tangenter inte funkar som de ska,måste finnas typ x-antal hårstrån här emellan.

Kram på er

Uppdatering:
Fickm syn på världens finaste regnbåge nu, en hel också. Tyvärr fick inte hela plats på ett kort :o/




Äsch jag vet inte vad som hände, är inte så bra på det där med datorer. Nu kom de i olika höjd så ni får sätta ihop bilden själva i erat huvud :oP
Men fint är det.
NÄÄ, när jag publicerar så kommer bilderna under varandra :oS Suck.....jaja, det är en o samma regnbåge iaf, hoppas ni ser den hos er med vart ni än befinner er!


Kommentarer
Postat av: alec

vad tycker du vi tjejer ska säga till oss själva framför spegeln`?

2009-05-20 @ 18:53:47
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0