Tungt.

Idag har det vart full fart. På fm sprang jag ner på stan för att hämta lite biobiljetter hos hyresgästföreningen. Blir ju lite billigare då, 69:- st.
Sen upp till centrum o handlade blommor åt min älskling eftersom vi firar 8 år ihop på måndag (men då åker han ju till Livgardet), det blev hans favorit blomma lilja och så handlade jag en röd ros också för de var så fina.

Väl hemma skulle jag bege mig till syrran då Michis make Leo sms:ade o fråga om jag ville ta deras son ut på en promenad, så han fick följa med till syrran en sväng o så gick vi en promenad sen för att möta hennes dotter. Vi satte oss på Färgaregården och tog en fika, mycket mysigt :o)

Återlämnade lillknodden, han är ju bara sååå söt och så jäkla snäll, kommer bli så besviken den dagen jag får barn om han/hon inte blir lika snäll, haha.

När T kom hem så begav vi oss för att jogga ett varv och det kändes som det gick apdåligt!!! Vart så himla besviken då jag fick ont i benen och hade inget flås mm och arg. Kändes som jag inte orkade nåt och som vi gick en himla massa men när vi joggat i mål så visade det sig att vi faktiskt klarat rundan med 30 sek försämring än sist men det var väl för att vi i nedförsbackarna och vissa sträckor verkligen tog ut stegen. Så det var ju lite kul, trodde det skulle bli jättedålig tid.

Nu lagar vi käk, det blir "pepparstek", alltså utskuren biff som vi pepprat själva och klyftpotatis och pepparsås, mums :o) Till efterrätt så blir det jordgubbar och jordgubbsglass.

Kram o trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Karina

Tjing =) Har precis mailat ang vilken av designerna du ville ha? =) Jo, har ju vatt så fint väder me o mycket me huset o pyssla med men ska fixa så snart ja vet vilken du ville ha som sagt =) Ahh, de jäkla asen till myror är ju över hela tomten, på gräsmattorna! och de försöker dra sig till vår ingång =( gillar dom inte för 5 öre! Så fort man ska ut o sparka boll me Collin så får ja de där asen på mig, men collin kliver de inte upp på som tur är =D vet inte varför men skönt det ju. Bra me oss, me dig? Kram

2009-05-30 @ 23:19:37
URL: http://karinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0