klarade testet :D

Halloj på er. Äntligen fredag. Nu börjar man kunna uppskatta helgerna igen :P
Är helt färdig i kolan efter all information.
Anneli undrade över vad det är jag kommer sitta med och svaret blir Telenor, inkommande samtal.
Idag hade vi ett mellantest som för att visa vad vi lärt oss, hur vi hänger med. De sa att man borde ha iaf 80%. Var lite nervös innan men så dök första frågan upp och naturligtvis så var det en prisfråga som jag befarade och så svarade jag fel (man kunde se efter varje fråga om man svarat rätt eller ej) och nästa fråga med så då vart jag MER nervös men sen kom det frågor jag kunde så jag fick 83% :D
Hörde att en del fick allt från 60-90% och en del hade inte heller hört tydligen att man kunde kryssa i fler alternativ ifall det fanns fler svar som var rätt och sen var det en del slarvfel man gjorde men så är det ju alltid :/
Känns skönt iaf, nåt har iaf fastnat och man vet vart man ska leta efter informationen.

Ikväll har jag tvättat, ska snart ner och hämta sista tvätten, eller jag hade tänkt sätta sambon på det faktiskt. Syrran och jag har tvättat ihop men hon gick hem nu.
Annars är det bara lugnt o skönt, vi gjorde lite Makaronipizza, såååå gott o så enkelt, that we like ;)

Imorrn ska vi på maskeradfest hos en tjejkompis som fyller 25 så alla ska klä ut sig till filmstjärnor, jag ska vara Lara Croft :P Ska ta en del bilder så ni får se alla kändisar sen :P

Annars så var jag snäll och gav min sambo hans julklapp nu eftersom han ska åka till Affe om 2 v, hade köpt ett Nintendo 8-bitars på Tradera åt han, han vart skitglad :D Syrran och jag passade på att ta ett game innan hon gick, superroligt.

Hoppas ni har det bra annars. Kramis på er mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Detsamma till dej !

2009-11-14 @ 00:18:14
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0