Vilken fredag

Jaha, då har det blivit fredag då, ca 5 h kvar tills mitt pas är över. De var snälla inatt iaf här på boendet för jag fick sova rätt bra men jag är fortfarande trött. Eftersom vår jour inte går på förrän 23 så blir det ju inte så många timmars sömn och det är väl sällan också man kan lägga sig direkt och sova så det brukar oftast bli lite tv i sängen eller nån bok eller så. Men det är väl inget annolunda jämfört med hemma iofs fast det är ju inte samma sak att sova borta som hemma i sin egen säng.
Jaja, nog om detta. Kl 3 får jag cykla hem iaf men direkt så måste jag sticka iväg och handla lite och sen är det tvättstugan kl 17-22 så ingen rast och ingen ro :o( Men sen är det ju äntligen lördag (igen) och man får sova ut. Tråkigt är bara att det är karlns tur att ha lördagspasset 02.30-08.00 så det blir till för honom att lägga sig tidigt tidigt ikväll och sen gå upp mitt i natten. Tror han ska åka och byta bromsskivor också hemma hos sina föräldrar så det tar väl mer eller mindre hela dagen om man ska vara lite social också. Jag blir iaf hemma och styr lite.

Usch va tråkigt jag är när jag skriver känner ja....inget roligt att komma med.
Nää det här vart inget "roligt" blogg inlägg så jag får skriva ett par rader senare evt.

Trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Anders

"Ett tråkigt inlägg är oxå ett inlägg!" Hoppas helgen blir bra, kram!

2008-07-18 @ 15:31:04
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det blir så ibland. Ha en bra helg. Kram

2008-07-18 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0