Alla, någon o ingen!

Det var en gång ett viktigt jobb

som Alla tyckte att
Någon borde göra.
 
Vem som helst kunde gjort det
men Ingen ville göra det.
 
Någon blev arg
det var ju Allas jobb
 
Alla tyckte att
vem som helst kunde göra det
men Ingen insåg att
Alla faktiskt inte tänkte göra det.
 
Det slutade med att Alla kritiserade Någon
eftersom Ingen gjort
det som Alla skulle ha kunnat göra.
 
Sitter här o önskar det vore fredag så man fick börja packa o ha sig men icke, utan idag får jag roa mig med att tvätta golven o annat skojigt...BLÄÄÄÄÄ!!! Skulle ha börjat med det för längesen men jag gick på fm till hemköp o köpte lite bröd, juice o skumraketer o sen gick jag till Michis o käkade frulle o tryckte i i mig 1½ skumraket, jäkligt gott! Trevligt sällskap hade man också som bjöd på kaffe till :o)

Annars händer det inte mycket vilket är anledningen till att jag inte skrivit nåt särskilt på sistonde, tråkar bara ut er o mig själv.
Stack ner på stan o köpte 2 par t-shirts efter att ha sett Michis fina med sådan manga-figur på??, hade tur o hitta en svart också i L (sista som fanns), men den vart bra, blev liksom lite längre o så tog jag en lila i S, 100:-, billigt o bra, tack för tipset Michis ;o)

Har en uttråkad katt ovanför tangenbordet som ligger o småvevar med svansen o jag sitter här med ryggont men jag måste ta mig i kragen o städa av golven fast egentligen vill jag bara lägga mig o soooova. :o( Blä vilken dag, har bara sånna tråkiga saker o göra som att städa o diska men nån dag måste man ju göra det också. Ta ut lite sopor i form av glas o papp o plast måste jag göra också. Nää usch jag går o lägger mig istället.
Nää, skärpning på mig!!  Skulle ha stannat hos Michis o tittat på film istället så kunde ju "ingen" ha städat, haha.
Ha de mina vänner.
Kram

Kommentarer
Postat av: Michis

Hihi, vad bra att du fick tag på det du ville ha! :)

kramar om



Jättetack för att du tog en promenad med Chip... Såna här dagar känns verkligen värdelösa för mig, men vad ska jag göra när det blir som det blir?

Jag kan ju kämpa mig ut ändå, men det blir onekligen mindre smärtsamt med en god vän som inte har något emot att ta ut hunden ett varv. *KRAM*

2008-08-06 @ 16:22:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1005
Postat av: Thess

De e lugnt gumsan, klart jag ställer upp om jag kan, det har jag ju sagt. Bara att du ringer eller sms:ar o frågar :o)

Hoppas det går bra för Chip imorrn nu då.

Kramizz o sov gott

2008-08-06 @ 20:04:14
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0