HEMMA!!!

Brr, kallt och jag/vi trötta så detta får bli ett kort inlägg så länge.
Kom hem till norpan för ca 7 tim sen, har sovit några av dem nu.
Vi har haft det kanon och resan har gått smärtfritt. Personalen har gjort hela vår resa, de spexar o skojar och är urgulliga även fast de inte alltid kan så bra engelska då det är mest tyskar som kommer dit.
De har ett team som kallas för animation team, ett team som annordnar lekar och går runt och umgås med gästerna helt enkelt och där kan jag lova er finns en urgullig kille som ni senare kommer få se kort på :oP Alla (förutom karlarna, fast de tycker iofs att han också ser bra ut och är jättedukitg) har suttit o smådreglat nere vid poolen hela dagarna, hahaha.
Gänget vi åkte med kunde inte heller ha varit bättre, vi har helt enkelt haft det skitmysigt, SÅÅÅ varmt och helt underbart fast vi inte orkat ge oss ut å några särskilda äventyr i värmen.
Jag/vi kan varmt och hjärtligt rekommendera Side Star Park hotell om ni ska till Turkiet, tror faktiskt det är svårt att slå den underbara personalen som finns där.

Hoppas att ni alla har haftd et bra under veckan.
Tusen kramizar

Kommentarer
Postat av: Michis

Härligt att höra att ni haft det skoj och att ni är hemma igen! :)



Det finns tårta om du/ni vill ha fika ikväll, Leo fyller ju år imorgon och vi hade besök igår, annars måste jag kasta en hel tårta. Förstår ifall ni vill vara hemma och ta det lugnt i och för sig, men jag tänkte att jag kan bjuda er i alla fall!? :)



För övrigt skulle vi vilja ha tillbaka extranyckeln så att Leos pappa kan ha den, eftersom det är bra nu när förlossningen närmar sig att han kan komma och hämta hunden under tiden vi är på förlossning och ev. BB! :D

*kramar om*

2008-08-17 @ 13:10:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1005
Postat av: Cissi

Skönt att höra att ni har haft det bra. Jag bakar i regnvädret.

2008-08-17 @ 13:24:49
Postat av: Anneli

Välkomna hem till höstSverige! Ska bli kul att läsa och förhoppningsvis få se bilder från resan...? Natti på dig. Kram

2008-08-17 @ 21:47:35
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: Hade vart jättegott men vi var så himmelskt trötta igår och min mage är inte vad den borde vara :o( så....

Självklart ska ni få tillbax nyckeln, den ligger här i skåpet.



Cissi: duktig du är då :o)



Anneli: tack tack. Självklart kommer det bilder, ha lite tålamod bara, ska försöka fixa några nu i veckan men sen har de andra massor av bilder också så vi sa at alla får göra en cd med bilderna på och skicka runt så man får ta del av allt. :o)

2008-08-18 @ 12:38:25
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Välkomna hem! Men jag tycker nog att ni kunde ha tagit med er lite sol hem oxå... ;-)

2008-08-18 @ 20:44:25
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0