multitaskar

Men jag tänkte ta mig tid att skriva några rader och tråka ut er med vad jag gör.
Just nu känns det lite smått rörigt, jag tvättar, vi har besök sen igår av en gemensan vän (men han klarar sig ju iofs själv men iaf, lite underhåll kräver de ju :oP), anticimex ska komma hit nån gång under em för vi har problem med getingar på vår balkong igen, pappa med fam kommer kl 4 och syrran o patti har precis vart här, dessutom så håller jag på o damsugar, plockar undan och styr och senare ska man försöka packa också. Så ja, det känns lite smått rörigt just nu, tur att man inte ska var iväg förrän imorrn kl 14.
Annars har vi också då jagat 3 getingar och en spindel här inne i lägenheten tidigare..vädligt underhållande, eller inte.
Vi har en svart och vit päls som springer och jagar oss lite här och vill ha kel eller va det nu är.. känner väl också att det är nåt på g, den andra ligger klubbad i soffan här bakom mig.
Nu är karln snart på g och ska växla in lite pengar....japp,det är va jag har för mig just för tillfället, multitaskar som 17 :oP

Hoppas ni får en underbar helg. Försöker väl skriva nåt mer innan jag sticker.
Krams

Kommentarer
Postat av: Michis

Förresten, lugnt att du ringde, bara så du vet. Normalt folk ligger inte och sover mitt på dagen, det var bara jag som vaknade 6 i morse när Leo gick upp och sen skjutsade jag honom till jobbet och sen vid tolv var jag helt död! :D

2008-08-08 @ 14:41:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1005
Postat av: Anneli

Ha det så bra på resan!! Kram

2008-08-08 @ 22:45:30
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0