Nere idag igen

Ja, på marknaden alltså :o)
Önskar verkligen jag hade en bättre kamera i min mobil....tog lite bilder idag men missa några bra bilder så ni får visualisera er en kille i 30-årsåldern i kallingar och en sjuksköterskeförkläde, ni vet; klassiska vita med röda kors och en sån där "mössa", så söt var han men jag hann inte med att ta kort :o(
Och när vi var på väg hem så kom det en kille på en sån enhjuling och cykla förbi.
Dett har iofs inget med att göra att jag har en dålig kamera men man måste gå så väldigt nära objektet för att det ska bli någe.

Vilket fall som helst så blev det ganska sent igår, halv 4 för att vara precis så det blev sovmorgon fram till halv 12, ner på stan med älsklingen, syrran och hennes dotter P. Käka lite lunch på kupolen, tacotallrik, mums!
Tog oss ner i folkvimlet på marknaden och trängdes lite, det inhandlades lite där nere också, b la kokosbollar till T;s mamma och pappa, en godisrem och brända mandlar. Innan hade vi införskaffat oss en sån där griffeltavla som man skriver med penna på och som är magnetiskt som vi tänkte sätta upp i köket.

Det vart en bild på T, tog en på syrran och P också men de vart inte beredda så bilden vart sämre än vad jag trodde så den lägger jag inte ut.
Vi satte oss på Pappa Grappa och tog oss en cider medan P mumsade i sig lite sockervadd och då stöter man ju på lite viken-vänner som Cissi Juhlin, det var längesen så det var trevligt och naturligtvis så stöter man ju på både den ena och den andra också när man är nere så lite trevligt är det allt.
Bland annat hittade vi en vän Julia där nere på Pappa Grappa också som kvällen innan dessutom varit ute och festat och hittat in till Otten av alla ställen (julia är lika gammal som mig tror jag, 28 ska tilläggas), fick bekräftat att man verkligen känner sig gammal när man går dit, hehe. Men det kan ju va kul det med :oP Inte att känna sig gammal alltså utan att få komma dit igen och.....ja nånting..hmm!

Ikväll nu så har syrran och jag sutti här och spelat Rayman raving rabbits, ett barnspel från 3 år, ASKUL!
Köpte det för nåt år sen eller två men då kostade det 500:- så jag lämna tillbax det efter jag hade spelat men nu kostade det "bara" 200:- så jag tyckte det var värt pengarna för det är ett så jäkla sjukt spel att spela och man asgravar och vissa saker fattar inte alls att en treåring ska klara.
Om ni inte vet vad spelet är för någe så tycker jag att ni ska slå på namnet och gå in och kolla på videon som finns, askul och helt sjukt som sagt.
Nu har dom gått hem och vi funderar på om vi ska gå på bio eller om det blir hemma eller va det nu blir.
Här kommer iaf nån/några bilder till som jag tog.

JA just det, vet ni va??? Jag har lyckats igen! Jag vakna upp med det högra ögat rött igen.
Det hade jag ju, fast då vänstra, innan jag åkte om jag inte minns fel och när vi var i Turkiet så fick jag ju också nåt skit fast då i högra ögat och nu då igen som sagt. Vet i 17 va det är för någe men nu är det bättre tror jag..., eller så har det blivit sämre säger T, suck.

Jaja, här är iaf en bild på en tjej som tog sig mod och kllättarde på backar. man får en back i taget och så gäller det att försöka sätta den under hela tiden så man bygger upp sig själv, nog inte helt lätt!

Bad även karln ta kort på hela mig och fick det här:

Ja så går det när man ber karln fota och så fick det bli, hihi.

Hoppas ni har en trevlig lörda kväll ute bland fotbolsshulliganerna ;o)
Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh jag fick vara med i bloggen ha ha

2008-08-23 @ 22:17:09
Postat av: Anneli

Äh det är ju sånna där biler riktiga modebloggerskor brukar lägga ut på sina outfits. ;-)

2008-08-23 @ 22:31:17
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Cissi: klart du fick men jag tycker nog dock att du faktiskt kan ta och fixa dig en egen blogg du som är ute på nätet en hel del :o)



Anneli: hehe, ja det är ju sant, det gör dom faktiskt.

Hoppas det går bra med bilen :o)

2008-08-24 @ 00:58:30
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag har en hemlig blogg ha ha. Nä jag har en blogg fast på familjeliv. Men jag funderar på att skita iden o sen fixa en ny. Den strular nästan varje dag.

2008-08-24 @ 10:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0