Pure silicon kan användas till:

att ha i håret, ska va bra för hårtopparna tror jag o blir väl lite glansigt, man kan smörja insidan p å låren (vilket är anledningen till att jag önskade mig den). För oss då som har lite lår som skaver mot varandra i sommarvärmen i kjol t ex vet hur fina skavmärken det blir men med en dutt av detta så glider de så fint mot varandra :oP
Den skulle tydligen vara jättebra om man vill ha sex i vatten sa hon i affären o till så mycket mera som jag inte kommer ihåg just nu men det är jättedryg o bra till allt som sagt o kostar 199:-.

Idag har jag vart i Åby o jobbat, eller det har inte vart så ansträngande för vi gick upp till Gransjönäs o la oss o jag badade, jätteskönt. Det blåste och svalkade jätteskönt hela tiden så vi låg på bryggan och jag tror jag fått lagom med färg för en gång skulle men jag var noga med o smörjde in mig också.
Åkte direkt därifrån till hit, vilket är jobbet på sandbyhov och nu jobbar jag alltså kvällen men Mathias sover.
Sitter här i mina träningskläder duktig som jag är och är redo att gå in os vettas i värmen.
Bäst att sätta fart för kl 18 sen är det kvällsmat, hamburgare o pomme.

Hoppas ni fått njutit av denna dag då det ser ut att bli sämre väder o lite regnigt i ett par dar.
KRAAAAAM :o)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe ja det där skavet på låren har många gånger gjort att man valt bort kjolen. Tycker det är rätt skönt att det blivit lite mulet väder nu. Då får man sitta innee utan dåligt samvete. :-P

2008-08-02 @ 12:05:42
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Anneli: ja verkligen. Det är ju inge skönt direkt, man kan ju ha avklippta strumpbyxor under men hur snyggt känns det då?!

Jo det är ganska skönt faktiskt med lite annat väder men man man får lite panik när man vet att det snart är slut på sommaren. :o)

2008-08-02 @ 13:11:52
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0