9 dgr kvar

Ja hörrni, ni nu är det bara 9 dgr kvar till julafton, shit va fort det går.
Helgen har vart relativt lugn o skön som vanligt, mådde iofs jättedåligt igår med huvudvärk o ont i halsen så jag var sängliggandes hela dan igår, mindre kul men idag mår jag lite bättre.
Tänkte försöka ta mig ner till stan lite snabbt strax o framkalla lite foton från fotograferingen jag pratade om så de hinner komma innan nästa vecka.
Vet inte om det är så mycket inplanerat denna vecka förutom handling och i helgen som kommer är det väl julstök som gäller med julgodis, klä gran o så, det blir lite mysigt :o)
Tänkte dela med mig av nåt foto från vår fotografering så får ni se mina underbara syskon och min karl o systerdotter förstås :oD





(tissesson.se)

Trevlig Måndag till er alla :o)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, sjukt mycket bilder men det är så jävla roligt med gamla bilder allså! :D



Jag har ju tagit ett extra år för att plugga upp mina betyg. Går sam-räddning :) och simhopp har jag tränat och vill fortsätta men min handled pallar inte det än :(



Jaha, vad trevligt! Bilder är det bästa man kan få :) Ska också framkalla lite idag. En riktigt stor bild ska förstoras till mamma tänkte jag :)



Kramkram

2008-12-15 @ 11:14:10
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se
Postat av: Therése

Kul idé! Din kille är sig verkligen lik! :)

2008-12-15 @ 14:06:47
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Cissi

Vilka fina bilder. Hoppas du mår bättre nu. Kram

2008-12-16 @ 14:08:00
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0