snabbt inlägg

Gud så varmt det är. Vi vakna tidigt idag, käkat frukost o nu glor karln på tv o jag sitter ju här. Måste gå strax o ta hand om en nagel. Det är väl själva tusan nu när det bara är 2 v kvar till avresa att flera naglar fått för sig att börja spricka eller va man säger. De går av precis i fingret också, eller alltså därpå nageln växer, den går alltså inte av på toppen eller så utan precis så där så att man inte har nån nageltipp kvar sen när den väl ramlar bort o det gör ju så ont när de går av så långt in. Önskar jag hade tiden  hos manikyren nu i veckan men det är ju  hela nästa v kvar också så jag får väl försöka fila ner så gott det går o sätta nagellim om jag har nåt kvar o hoppas den stannar kvar där tills nageln växt ut lite grann iaf. Tyvärr är det inte bara en nagle det börjat hända så på utan 3 :o( O jag som hade hoppats på att jag skulle fått ha nya fina, filade naglar till resan, alla lika långa men det skiter sig nog.

Nog om det, bläää va varmt vi har det här inne, på 7:e våningen blir det olidligt emellanåt när det är sånt här väder.
Det bär väl snart av till mamma antar jag.
Ha det så bra i hettan
Kram


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag har hittat världens fulaste klädda person i Kista gallerian. Alla i Kista vände sig om efter denna person och då kunde jag inte låta bli att ta bild på personen. Titta och tyck till. Får man verkligen vara klädd som en prostiuterad?

2008-07-26 @ 09:32:55
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Anders

Hoppas ni får en härlig dag i värmen!

2008-07-26 @ 10:10:34
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hade du det bra hos mamma?? Vi hade kalas o det gick bra. Kram

2008-07-27 @ 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0