Lugn dag

Inte mycket vettigt att skriva idag inte... Har vart iväg och solat och och fikat med Michis på fm, bland myror (stora jäklar också) och andra diverse småkryp och flygande saker.
Blev biten av en myra också när vi skulle sätta oss i bilen och åka hem, åhh va jag avskyr småkryp, får panik på dom och flera timmar efter man har vart ute får man för sig att det kryper på en, bläääääääääää!
Michis hade iaf kul åt mig och jag är fortfarande fast bestämd att jag ska bo på landet en vacker dag.
Vad jag däremot inte tänker göra om T och jag får barn är att tälta med dom, campa så att säga. Det närmsta tältning mina barn kommer i närheten av med mig är på parkeringen i så fall, så man har tillgång till toalett och kylskåp, hahaha.
Kan verkligen se och höra mina framtida barn framför mig "men mamma, vi vill inte tälta på parkeringen, det är inge roligt, det är hårt". Mmm, det blir inte lätt :oP

Vad har jag gjort sen....inte mycket, är så trött och vart det i en vecka snart, men det är väl kanske värmen. Tyvärr så har man 2 pälsbollar som trotsar värmen och vill leka så det är bara att hämta snöret och sätta igång. Kan ju tycka att det kan leka med varandra istället så slapp ju jag men icke sa nicke, så bra skulle vi inte ha det :o(

Nää, nu ska jag dricka lite te och sen lägga mig, eller ja, efter att ha agerat lektant också förstås :o)
Natti

Kommentarer
Postat av: Michis

Ja, det är inte lätt i naturen, tänk att den ska envisas med att attackera hela tiden! :D

2008-06-03 @ 12:54:55
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: Typ! Jäkla natur :oP

2008-06-03 @ 15:20:09
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0