aj, aj och åter aj, ok jag hade fel!

Ok, jag hade fel, trodde verkligen jag hade köpt bra skor denna gång, kanske att det skulle bli lite problematiskt med de högklackade men icke sa nicke. Tog på mig de med kilklack idag då jag slängde på mig en klänning i hettan. Skulle dra ner på stan och ner till stationen och köpa bussbiljetter till sthlm den 11/6 (se på Kylie M) så ner dit och sen upp till kassaservice, till hyresgästföreningen och hämta biobiljetter då de bara kostar 66:-/st där om man är medlem förstås och sen snurra runt på stan. Har nu en, två.....tre, fyra, fem och........sex "brännmärken" (=enbart skinn som korvat upp sig) och vattenblåsor på tår och häl. En "mega"stor vattenblåsa på lilltån som nästan är lika stor, hahaha. Brände fint i duschen, AAJJJJJJ!
Tog på mig mina svarta, nya tygskor då jag hade ett ärende till, skrapa då upp ett redan befintlig brännmärke på hälen, men annars var de riktigt sköna att gå i och kommer nog inte att skapa mig några problem i framtiden. Hoppas nu bara dessa läker tillräckligt mycket till på lördag då de högklackade ska på :oD

Annars har det vart lugnt idag, ärendena på fm tog tid så...Blev väckt kl 8 imorse av en liten, hårig, irriterande, fällande liten pälsboll **morr** Och så satte hon sig och spydde under sängen förstås så det var bara att kliva upp men det är rätt skönt att komma upp skapligt och hinna göra nåt av dagen :o)
Och hett som fanken är det i vårt sovrum också då vi bor högst upp på 7:e våningen också, syrran säger varje gång att det är som att kliva in i en vägg när hon kommer hit när det är så varmt. Men vad ska man göra, det funkar ju inte att öppna för vi kan inte skapa korsdrag då vi har alla fönster på samma sida och dessutom så hjälper det ju inte när det är så varmt så..... Men nu ska man ju inte klaga för det var ju värmen man ville åt, hihihi.

Nu ska jag ta mig någe att äta.
Hej svejs i lingonskogen

Kommentarer
Postat av: Michis

Usch då! Men du, det finns bra skavsårsplåster på Apoteket, Compeed heter de. Om man har dem på sig så kan man gå in skorna ändå!



Hoppas fossingarna läker fort!

2008-05-29 @ 13:07:30
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: Tack gumman :o)

Glömde säga varför jag hade plåster över de andra märkena som jag tagit bort. Det är för att första året/sommaren "måste" man täcka dom då det annars blir fula bruna ärr. Man kan ha solskyddsfaktor 30 också men det känns jobbigare att hålla med och komma ihåg och smörja in hela dagen så det är bättre att sätta lite kirurg-tejp eller likn.



Får nog ta och köra med compeed på hälarna iaf på lördag om finskorna ska på :oP

Tack för kaffet och sällskapet och glassen var ju också god :oD

Kramis

2008-05-29 @ 20:31:16
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja jag vet inte varför men jag har gått rätt mkt idag och så har det ju varit varmt och så, vet inte om det förvärrar det hela lite.. men de ser verkligen roliga ut. Känner knappt igen dom när jag tittar ner, ändrat form precis! Jag kommer ihåg att jag var lite svullen om fötterna redan efter nån månad bara så vi får se hur det blir i fortsättningen.



Ja sånna där greer på jobbet livar faktiskt upp lite. :-)



Jaha vad har du gjort idag då och hur går det med dina skoskavsblåsor?



Kram kram

2008-05-29 @ 21:13:53
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Michis

Du borde fota dina blåsor och lägga ut på bloggen - att gå i kvinnoskor ger banne mig stridsärr det med! ;)

2008-05-29 @ 21:29:53
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0