Party och lite umgänge med lillebror

Jap, så kvarstod faktumet att det nu är  ca 50 min kvar av söndagen innan den går över till att bli måndag.
Men misströsta inte mina vänner, snart är det helg igen och man har ytterliggare en helg uppbokad :o/, ja ja, det får väl gå men det vore skönt med en helg som inte var uppbokad men det kommer väl sådana också.

Ska inte bluddra så mycket utan jag tänkte låta lite kort från fredagen, lördagen och idag tala för sig själva med lite hjälp från mig.

Först är det nog 2 bilder på lite Åby änder


Jag och min änder säger T här, men jag gillar änder för de är så söta när de kommer rulltandes mot en :o)

Hmm, sen vill jag bara varna för från och med här så kommer det bli läskigt, det är lite demon varning :oP
Blixten i min mobil är nog lite för bra och jag har inte riktigt luskat ut än hur jag blir av med röda ögon så jag lovar att festen vi var på igår var en helt vanlig fest, mohaahahahaha! :oP
(och mina katter är INGA, jag repeterar INGA evilcats)

Missy

Jaha, ser där, där kom ett träd också som Jessi tog från sin balkong i fredags

Missy igen

Missy igen i en tydligen rolig låda.

Missan, hur elak får man se ut?!!! Lite scary faktiskt..brrr

Gänget som var på festen



Psykobrudarna, hehe. Vet i 17 hur vi lyckades

Men det var väl så här det SKULLE se ut, nästan.....

Födelsedagsbarnet


Sen hoppar vi till idag
Eller rättare sagt, natten som var när jag kom hem.

Detta är från idag när jag fikade med min älskade bror

Hmm, hur jag än försöker så vill just denna bild inte vrida på sig, fast det är redan ordnat i den mappen den ligger. Där ligger den som den ska liksom men så fort jag laddar upp den här så lägger den sig på sniskan så, så får det va då!


Ja det var några av bilderna. Några fler är strax om några min publicerade på facebook för er som har det.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Michis

Haha, ser ut att ha varit skoj på festen - älskar att du har världens ondaste katter med! :)



Måste gå och lägga mig nu! Vad är det för fel på oss, vi håller på och vänder på dygnet, men det kanske inte är så dumt att göra det sen när bäsen är här?

2008-09-08 @ 00:10:06
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis:Haha, ja visst är dom söta not



Äsch, det kan väl va bra som sagt att vända lite på dygnet, låt oss bara hoppa bebisen tänker lite och kommer ut när du fått sovit ett par timmar iaf så du har lite ork :o)

2008-09-08 @ 11:18:43
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Therése

Ha ha! Vilken demonkatt! :D

2008-09-08 @ 13:05:00
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Thess

Therése: hehe, ja, båda två skulle jag vilja säga men Missan ser faktiskt grymmast ut!

2008-09-08 @ 13:46:19
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0