Afghanistan...igen??

Suck. Ja...man ska inte säga nåt egentligen innan man inget vet men karln sa när han ringde ikvälll att han träffat på en tjej som var chef eller nåt likn och jag tror hon sökte folk till Afghanistan som vagnschef så hon hade visst frågat ut T om lite allt möjligt, lite som en arbetsintervju och jag tror att de kanske skulle träffas imorrn igen.
Annars va det är nåt mer folk de sökte fast till södra delarna av "Affe". Detta gäller i så fall till hösten.
Ja, vad ska man säga....pengar är alltid bra att ha, om man inte dör!!!!! Tusan, om han åker till Affe då jäklar ska vi planera barn till när han kommer tillbax alltså!
Jag vet inte va jag känner inför detta faktiskt....jag vet ju att han så gärna vill och söker ju ständigt och nu när han kommer tillbaka från denna sista vecka uppe på Livgardet så har han ju inget jobb så det är väl egentligen bara att passa på faktiskt.
MEN jag ska inget säga än egentligen eftersom vi inget vet och jag vet inte när man får reda på det heller om det blir av eller inte. Får helt enkelt återkomma om den saken. Att vara gräsänka är jag ju rätt bra på nu iaf, haha.

Annars i helgen så har jag gjort......ja vad gjorde jag igår....hjärnsläpp.......JO, ja just det, hahaha. (börjar bli gammal eller nåt)
I fredags var jag ju iväg till Tessan med Jessi. Vi käkade lite tacosgratäng och såg på Resident Evil 3, mycket trevlig kväll faktiskt.
I lördags var jag ute 1.40 h med Leo, Chip och Dexter på promenad, stackars Michis låg/ligger hemma och är sjuk :o(
Efter den grymt härliga soliga, somriga promenaden träffa jag brorsan på stan och fika och bluddra lite, hem igen, käkade, stack iväg till syrran en sväng och såg på Kalle och Chokladfabriken. Tycker den är rätt bra faktiskt. De har lyckas få Johnny D att se så fruktansvärt barnslig ut och de andra barn som är med sitter man och retar sig grymt på.
Väl hemma igen vart det Vid din sida på 4:an. Har sett den förut men dock inte början, tycker den är så grymt bra faktiskt och gripande. Man känner med båda kvinnorna och det måste vara en grymt svårt sistuation att hamna i för bägge part.

Idag så fick jag ta med Dexter ut på en promenad till Racketstadion där min lillebror spelade RM (rixmästerskapen) i tennis, dubbel. Fick senare reda på att de förlora men de hamna tvåa iaf så JIPPI :o)
Kan ju inte alltid gå bra.
Eftersom söta Dexter inte somnat när vi kom dit (syrran o jag) så fick han komma upp och han vann allas hjärtan genom att va värsta hejaklacken, så gullig och sååå otroligt snäll alltså.
Tycker jag är lycklig lottad som får ta del av Michis och Leo´s lilla underverk och få vara deras vän förstås. (Ni är alltid så snälla och härliga personer.)
På vägen hem så slocknade D så sött, såå trött efter allt hejande :o)
Syrran följde med hem och tog en liten snabbfika. Jag lagade lite käk och sen har det bara blivit tv faktiskt och lite vila, hade så ont i huvudet tidigare ikväll. Kanske beror på mitt diadem som jag införskaffade mig i veckan, man kan ju få det om man inte är van att bära sådant eller om det sitter för tajt.

Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer. Syrran skulle komma upp en sväng vid nio iaf.
Vet inte om Tessan skulle komma in en sväng också, vi skulle höras iaf. En annan har ju fortfarande inte bil så man tar sig ju ingenstans direkt såvida man inte åker buss.
Får se om chefen på Matilda ringer också imorrn på fm som "vanligt" en måndag och frågar om man vill jobba 3 nätter from samma dag/natt. Så det går inte riktigt att planera nåt egentligen så.....på dagarna kan man väl göra nåt så länge man ser till att man får några timmaras sömn innan det är dax att gå till jobbet bara.

Nu är kl strax över 23 o det är väl dax att lägga sig så man orkar upp imorrn.
Godnatt o kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0