skit också

Jaha, så glömde man bort att man hade tvättstugan idag kl 12-17, bajs också!
Men som tur va så fanns det faktiskt en tid redan på torsd o det är ganska ovanligt här eftersom man delar en tvättstuga med 3 tvätttider om dagen med 28 familjer.
Så kan det gå när man har annat roligt för sig.
Tänkte lägga upp lite bilder också men kom på att karln håller ju på med datorn eller ja han höll på innan han åkte och hann inte göra klart så jag måste ominstallera programmet för mobilen och så, så jag tänkte att han kanske skulle få göra klart det han påbörja innan jag börjar installera massa program o annat.

Haha, en annan sak. Jag läste lite snabbt på aftonbladet.se i fm och såg en rolig artikel om folk som klagat på deras resemål.  Överskriften lyder:
10 sämsta klagomålen från missnöjda resenärer.

1. "stranden var för sandig"
2. Sola toppless på stranden borde förbjudas. Vår semester blev förstörd eftersom min man tillbringade hela dagarna med att glo på andra kvinnor".
3. "Vi köpte Ray Ban-solglasögon för 5 euro av en gatuförsäljare, det visade sig vara oäkta".
4. "Ingen hade sagt att det finns fiskar i havet. Barna blev förbluffade".
5. "Min pojkvän och jag bokade ett rum med två sängar men blev placerade i ett rum med en dubbelsäng. Nu håller vi er ansvariga för att jag är gravid. Detta hade aldrig hänt om vi fått det rum vi bokat".
6. "Jag jämförde storleken på vår enrumslägenhet med våra vänner trerumslägenhet och fann att vår var märkbart mindre".
7. Sanden på broschyrbilderna var inte alls som i verkligheten. I er broschyr är sanden gul men den var i själva verket vit".
8. "Vi var tvungna att köa utomhus utan luftkonditionering".
9. "De lokala butiksägarna är lata som håller stängt på eftermiddagen. Jag behöver ofta köpa saker under siestan-den borde förbjudas".
10. "Det tog oss 9 timmar att flyga hem från Jamaica till England men för amerikanarna tog det bara 4".

(hela listan med fler galna klagomål finns på Telegraph.com

Visst är det otroligt??? Man kan ju undra om vissa alltså.

Skönt väder men lite blåsigt har det vart idag men man kan ju inte få allt alla dar ;o)
Nu ska jag plocka och styra lite.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag missar tvättiden ofta ha ha. Men nu håller jag på o tvättar. Prata med din mor nyss. Ringde Janne men han sov. Han en bra kväll. Kram

2009-04-06 @ 17:20:46
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja helgen EFTER påsk blir nog bäst isf. Hehe du anar inte va skönt det är med hus med EGEN tvättmaskin o tumlare! :-)

2009-04-06 @ 21:24:18
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0