helgen och måndagen

Jaha gott folk, då var det måndag igen, fast jag är ju ledig en vecka nu innan jag hoppar på nytt nattpass, skönt. Hoppas bara det blir lite fint väder så man kan vara ute och sola och bada lite.

I fredags vart det mera spelande och gäster, trevligt men alla var trötta så det vart "bara" till 01 vilket va rätt skönt.
Fröken J krigsmålade min sambo lite :P

Lördagen var lugn o sansad, sista gästen åkte hem på em, vi gick på stan en sväng. Köpte lite målarfärg och duk så nu har jag satt igång och målat lite, hoppas det vill sig bra.
Söndagen var bara rent slappande, tog oss en sen kvällspromenad.

Idag har jag damsugat och plockat iordning lite. Sambon står i köket och gör tårtor till jobbet eftersom han inte ska jobba mer där i år iaf. Han är riktigt duktig på att göra tårtor men han ställer till i köket som bara den, så det är tur att jag lyckades övertala (eller jaa, jag Sa att han får ta köket idag :P ) honom att han får diska och göra rent. Fattar inte hur man kan ställa till med så mycket, men men.....his mess ;)
Fin ros han gjort va?

Kanske inte behövs skrivas vilket företag han arbetade för?? Dock inte posten utan åkeriet, kör lastbil.

Nu är det snart dax ner med tvätten, måste äta nåt också...hmm...jobbigt.

Hoppas nif år en bra vecka. Kramen på er

Kommentarer
Postat av: Laila

jaa.. :P haha =) vad gör du då? :)

2009-08-03 @ 18:00:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Therése

Ha ha, jag har faktiskt också gjort en Postentårta en gång! :D Det var till min morsas dåvarande sambo som jobbade där. (jag gick Bageri och konditori i gymnasiet)

2009-08-03 @ 18:18:34
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Cissi

Vilken fin o häftig tårta. Kram

2009-08-03 @ 19:39:17
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0