Massa kul och fina bilder

Halloj på er :) Är det nån som varit inne i Norrköping och kollat lite på marknaden o så eller?
Syrran och jag gick ett varv på em och spanade :) Så mycket folk, är inte så mycket för att gå trängas bland allt folk faktiskt, mest jobbigt men man får väl passa på, det är ju inte varje dag det är Augustifestival menar jag.
Fast nånting som jag blir irriterad på är när folk släpar med sina hundar då man ser att hundarna lider...
Såg en tant som hade med sig en liten krake som hon bar i famnen och så gömde hon den i sin kofta, men Hallå!!!!!
Ge fan i o ta med hunden om man nu t o m måste gömma hundkraken, blir så arg!!!!!
Nåja..
Har lite roliga bilder och fina från fyverkerierna. Tar med två från igår:



Idag när vi gick på stan så kände vi för att fika nånstans och och gick in på Knäppingborgsgården, där stod det två kvinnor med en varsin papegoja, så söta :)

Lite länge bort hade de massa aktiviteter, här sumobrottning. Ser så kul ut, man kanske skulle testa på.
Min sambo nästan näsbenet på sin polare för några år sen när de lekte detta, haha. Gäller att vara försiktig.

Här kunde man tävla i att stapla backar, rekordet var 29 backar än så länge, killen här var uppe i 23 innan han ramla :/
Mycket duktig, det är ju skapligt svajigt. Inget för de höjdrädda :P

Lite mer sumobrottning

Här kunde man testa åka snowbord, det måte vara svårt..

Lite kuddkrig



Efteråt gick vi på stan och glodde lite, hittade roliga glösagon vi testade, haha

Visst är vi söta?! :P

Här försöker jag förklara för syrran hur hon ska göra när hon ska ta kort med mobilen och just då klickade hon av ett, haha, snyggaste minen

Fyverkerierna från ikväll. De var klart de finaste och var nog bland de finaste jag sett på nån Augustifestival.


Gillar den här

och den här

och denna vart fin

massa färger

denna vart lite cool

fint hjärta :)

ringar, mycket fint

vackert

blommor, dom var jättefina



visst var väl dom fina?





grand finale!

pampigt!


Imorrn ska vi till Michis och Leo och fika lite och spana in deras nya radhus :) Sen åker min älskling... :( Har nog inte riktigt fått in att jag ska va gräsänka from nu... fast än så länge gäller ju det "bara" i veckorna, trist...

Hoppas ni haft en fin dag. Kramen på er

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe, ni borde köpa de där brillorna. ;-) Fina fyrverkerier. Brukar va så svårt att få bra bilder på dom men en del av dina va ju riktigt fina. Köpte du nåt på marknaden då?

2009-08-22 @ 23:22:00
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

Sånt bojkottar vi minsann!



Oooh va roligt ni verkade ha:D har aldrig hört om den festivalen förens i år:P

Hoppas ni har dte trevligt på fikat tillsammans imorgon:D vart ska T åka nånstans?



Kram:D

2009-08-23 @ 00:14:34
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag var inne på marknaden trodde jag skulle se er.

Det var verkligen trängsel o varmt.

Var en sväng på stan oxå o handlade lite.

Kram

2009-08-23 @ 08:36:45
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0