Fisestumpen

Har en kisse här som ligger ovanför tangentbordet och fiser och har en mage som gör sugljud så att säga......
Ringde veterinären igen ang henne för att denna gång tala om att det nu längre inte bara är kräkningar emellanåt utan också en mage som är dålig. Tjejen i telefon trodde denna gång att hon kanske är matallergiker och att jag därför skulle testa allergifoder som Bara kostar 315:- för 2.5 kg. Är väl inte sååå dyrt med tanke på att det jag köper nu kostar 248:- för 2 kg. Men då får hon inte äta NÅT annat, inte en endaste liten B-vitamin eller godisbit eller räka eller nåt på minst 2 mån för att se om det kan vara det :o(
Då blir man som matte lite "ledsen" för hon älskar ju så mycket och sitter ju alltid o tigger och ska alltid smaka. Men det är ju bara vi människor som förmänskligar och tror att de blir så ledsna om de inte får någe utöver sin tråkiga mat.

Nu sitter hon och försöker bita mig för att tala om att hon har ont i magen, men vad ska man göra liksom kan ju inte göra nåt....stackars fisestumpen, magen knorrar för fullt. Suck.

Fick idag också ett mindre trevligt brev hem från CSN, AAAHHHHHHH!!!!!!!!!! Visste att den dagen skulle komma men NU?!! Lite olägligt men men.....trodde först när jag såg 2 inbetalningslappar att första betalnigen skulle va i augusti, tjoho tänkte jag, då hinner jag ju lägga undan lite varje månad, men icke sa nicke, första på 1650:- ska va inne nästa månad, AAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! Not fun at all! :o/ Men men, det är bara att lösa det, får väl leva på vatten och knäckebröd och nudlar, kanske nån grönsak i veckan, men det gör ju inte så mycket, ska ju ändå banta, hahaha.
Men den dieten är ju ofs inte fy skam så..... :oP

Nähä, nu ska jag glutta vidare här på bloggen.
Tjingeling på er

Kommentarer
Postat av: Therése

Det går att avbetala sitt CSN-lån med måntliga fakturor. (bara att logga in på CSN´s hemsida med de inloggningsuppgifter som står angivna i brevet) Känns inte lika dyrt med månadsfakturor, tycker jag. (som är kass på att spara ca$h!)

2009-01-28 @ 22:04:58
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Therése

Bara att ÄNDRA genom att logga in på CSN´s hemsida... skulle det stå i den tidigare kommentaren.

2009-01-28 @ 22:07:00
Postat av: Anonym

Bara att ÄNDRA genom att logga in på CSN´s hemsida... skulle det stå i den tidigare kommentaren.

2009-01-28 @ 22:07:13
Postat av: Anneli

Aldrig kul med oväntade utgifter... eller när ens kissebebis mår dåligt. :-(

2009-01-29 @ 10:32:12
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0