Funkar inte, why??

Hmm, när jag tänkte gå in på bloglovin som så många vill att jag ska göra och bli medlem så väljer jag att bli medlem. Då får man ju fylla i e-post o födelsedata o så men det går inte. Först sa den att min e-post redan fanns, då testa jag o bara ta "glömt lösen?" så jag fick ett nytt lösen men det gick inte heller. Men jag har inte varit medlem tidigare i bloglovin vad jag vet och även fast det står att min e-post finns så funkar det ju uppenbarligen inte att hämta nytt lösen heller.
Va gör man? Och va är det för fel mån tro?

Nåja... dagen har varit väldigt händelselös. Kommer inte hända många spännande saker här inte förrän i slutet av veckan möjligtvis när man blivit människa igen :P
Imorrn (idag) är det ju sista natten jag går på så det är hem o sova när jag går av nu 07 och så äta lite och så jobba en natt till, sen är jag ju ledig fram till nästa torsd :)

Sov från o till till 17 idag, har sovit så jäkla illa så man ser lite sliten ut just nu, lite rätt rosa i ögonen och håret på ända, haha. Näävars så farligt är det väl inte. Gick o handlade lite på em för att kunna baka muffins.
Ska ta en bild på dom imorrn (idag) o lägga ut tänkte jag. Riktigt goda och inte alls svåra o göra. Jag gjorde ett recept från Leila L. kanel o äpplemuffins med crumble (smuldeg). Tycker det är så gott med det på för de blir lite "krispiga", gjorde sånna i stora muffinsformar så de är ju som en hel måltid :P Dom kan man frysa in också o ta fram o tina när man får besök :)

Man blir lite lätt veckovill när man jobbar natt, knappt man vet vilken dag det är eftersom det är t ex tisd kväll när man går på och onsd morgon och kväll när man går av o på som går över till torsd, hehe. Men jag är ju redan en liten virrpanna så..... :P *gääääsp*

Va trött jag blir på folks om bara Måste hålla på o "trascha" (stavas det så?) varandra hela tiden. Om man inte gillar vad personen i fråga skriver, eller hur den skriver sina inlägg, SLUTA LÄS!!!! What´s the problem liksom?
(nu är det ju inga sådana människor som läser min blogg, tror jag, så det kvittar ju va jag
skriver här nu om detta, men iaf) :P
Och kan man ändå inte sluta läsa, så försök och skriv inte en massa onödiga kommentarer.
Blir så trött på folk, när man sitter och läser andras bloggar alltså) på folk som lägger in dumma kommentarer som t ex "dom är ju så mycket snyggare än du". Om en bloggare skriver i sina inlägg att de tycker de är så snygga o sexiga och lägger ut bilder på sig själva, så låt dom göra det så länge dom inte trycker ner annat folk. Det är väl trevligt med folk som har självförtronde så länge det inte går till överdrift liksom men det är deras blogg och man får skriva vad man vill så länge det inte är kräkande eller nedlåtande!

Visst att det kan vara kul o läsa nån blogg ibland där man tycker att personen har lite konstiga värderingar o tankar men inte 17 går jag in o skriver: "så korkad du är", "väx upp" eller nåt annat. Jag undviker dom bloggarna faktiskt eller så undviker jag just dom inläggen iaf.
Är det bara jag som blir irriterad eller? Men jag tycker faktiskt det är så onödigt o slänga in dumma kommentarer såvida inte personen i fråga har gjort ett dumt inlägg riktat just till läsarna, men frågan är om det då är värt det o kommentera för det är det väl det som bloggaren just är ute efter. Tycker det inte är värt besväret helt enkelt.
Eller vad tycker ni??? Tala om :)
Nu skriver jag ju inget provocerat direkt så det är väl därför jag fått så många underbara läsare,älskar era kommentarer :)
Önskar er alla en riktigt härlig onsd när ni vaknar, själv har jag 5½ timma kvar, ska äta lite hemmagjord sallad nu med pasta, majs, rödlök, feta, tomat och paprika med italiensk salladskrydda och havssalt :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0