Lite produkter

Ikväll går jag på mitt sista nattpass för denna vecka, ska bli såååå skönt!
Inatt som va hade vi fullt upp hela tiden med vissa som inte sover och är irriterade och man blir kallad för både det ena och det andra, jaa ni, snälla små rara tanter och farbröder va det ja, eller inte!!
Men när tålamodet tryter får man ta en djupt andetag och tänka på att man själv ska bli gammal en dag och man inte vet hur det livet kommer att se ut men ibland går inte ens det, men men.

Klev upp strax före 4 idag, gick ut en sväng och rörde på mig lite, det va skönt.
Sen får vi ju inte bara en gäst imorrn utan 2 st fick jag reda på idag, två kompisar som sambon gjorde FN-mission med senast, det ska bli trevligt för jag tycker om båda :)
Så jag slet fram snabeldraken och körde hela lägenheten och nu har jag tvättat golven 2 ggr (avskyr struktur golv där smutsen gärna tränger sig in och är svår att få bort) och gjort iordning lite.
Får se om jag orkar/hinner med nåt mer sen.

Tänkte jag skulle visa er va för produkter som jag inte skulle klara mig utan och några produkter som jag tycker är kanonbra.


Jag har haft så himla svårt att hitta ett bra shampo, en gången funkar ena märket bra ett tag men sen vet i 17 va som händer för nästa gång så kan håret kännas fettigt redan dagen efter. Nu beror det väl också på vilket väder det är o så men för ett tag sen när jag klippte mig på Hårcompaniet fick jag testa phc shampoo och här om dagen  när jag shoppade lite på stan fick jag syn på de flaskorna på Åhléns för bara 55:- st och det är ju rätt stora flaskor som ni kan se.
Den är dryg, även balsamet, och luktar kanongott och håret blir lättskött och känns fräscht längre.
Men alla har ju olika hårtyper men om ni känner att ni inte har hittat rätt så testa gärna phc.

Köpte ny mascara också, det är en av 2 saker som jag inte kan vara utan till vardags. Testade "nya" Maybelline, den luktar lite udda men det är nog den bästa mascaran jag testat. Andra mascaror kan va så att det kommer ut massor på borsten och när man kladdat på ögonfransarna och blinkar har man mascara överallt men den här märks det knappt att det blir mascara på borsten med med bara 1-2 drag så får man jättefina ögonfransar utan att det kladdar.

"Pennan" som ligger på bordet är ett täckstift, tror det är köpt på Yves R en gång i tiden, dryg och jättebra tycker jag, det är den andra saken jag inte skulle klara mig utan.

Duschkrämen har jag med bara för jag tycker den luktar kanongott :)

Va är det för produkter ni inte klarar er utan i veckorna?? Och vad är era favoriter? Nyfiken, för man kanske kan få lite bra tips.

Nu måste jag sätta lite fart, måste få i mig lite käk också, det har jag inte hunnit med än kom jag på :P

Kramen

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

Va skönt att det är sista passet för veckan:)

Duktigt där, städa på hihi:P måste sj ta o städa lite, har vart allt för lat:P



Samma här, har svårt för att hitta schampo som e bra för mitt hår:S Speciellt balsam oxå. Produkterna som du sa kan kännas bra och sen helt plötslig va det skit:P



hehe kanske det e tekniken när man ska köpa bra mascara:P dem måste lukta lite udda hihi:)



Min dolce & Gabbana parfym klarar jag mig inte utan:P



haha precis, om det inte e för andra skäl:P



Kram:)

2009-07-29 @ 22:01:48
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

Det gäller både tjejer och killar. Jag tror nog inte det e så sällsynt att dte skulle hända:P



Kan tänka mig ni kommer ha skoj och trevligt under middagen:)

Ha en bra dag ;)



Kram:D

2009-07-29 @ 22:11:21
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Anneli

Använder ju också den där mascaran till vardags, tycker den är bra. Sen gillar jag Lumenes mineralfoundation. Tycker det är bättre med foundation än med täckstift för jag tycker alltid man kan se vart man duttat på det där medans en foundation ger mer jämnt resultat. Äh, jag får ta o lägga upp ett inlägg nån dag på "mina produkter" också helt enkellt. :-)

2009-07-30 @ 01:42:05
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Haha ja det är super! Skulle också vilja ha en hehe. Kram

2009-07-30 @ 09:59:47
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ldb e ofta bra!

2009-07-30 @ 10:04:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Nej, jäkla teknik... Det fanns en tid när det föll mig i smaken och gjorde som jag ville, jämt, men den verkar vara förbi :P

2009-07-30 @ 10:23:55
URL: http://nat0.se
Postat av: Cissi Juhlin

Tycker oxå ibland att det är svårt med schampoo. Tycker håret känns fettigt dagen efter. Har oxå försökt testa många olika. Kram

2009-07-30 @ 15:36:43
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: N

schampo kan va så svårt!

2009-07-31 @ 15:53:30
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0