avslutning, shopping mm.

Dagen har gått bra men varit lite stressig på fm. Vaknade lite senare än jag tänkt men det var ingen fara, hann med spårvagn o kom i tid. Fick stå inträngda i en liten gympasal i en timma pga skitregnet!!!! *morr*.
Är så jobbigt o stå upp, stilla på en o samma plats i en timma, jag får typ nån blodtrycksfall eller likn om jag står upp för länge på en o samma plats o gärna om jag slarvat med maten också men det gick.
Hem till syrran igen där syrrans son kom o barnens farmor och farfar, vi fikade lite.
Barna bjöd faktiskt på en bild ihop, det hör till ovanligheten så självklart var man tvungen att passa på:

Så söta :D

Fick sen stressa iväg vid halv 12 ner på stan för att luncha med Malin och sen har jag bara gått o strosat på stan för mig själv medan jag väntade på att massören skulle ringa så jag kunde komma bort. När jag gått typ i lite över en timma ringer han o frågar om vi kan komma halv 6 istället ikväll, haha, typiskt när man bestämmer sig för att det inte är nån mening att gå hem emellan. Men de gör det samma för det resultera i att jag hittade en klänning som man kan ha både till vardags och till fest, nere på New Yorker.
Letade efter lite "udda" färgglatt plagg, sånt som man normalt annars inte skulle välja för även om man inte tycker att det ser så där jätteroligt ut så passar man oftast i det ändå + att det blir ett litet lyft, t om sambon tyckte det var snyggt. O så köpte jag matchande armband till också förstås ;)


Färgerna syns lite bättre på första bilden. Så jag är nöjd + att jag köpte lite nya underkläder också på Lindex, 3 för 2 :)
Skulle ha gjort en cheesekake till ikväll hade jag tänkt, T:s favorit men jag hann inte så jag köpte 2 l med jordgubbar istället som vi kan mumsa på.
Önskar er alla en riktigt trevlig helg, vad den nu än bjuder på :)
Vi har väl inget direkt planerat, kanske blir det att gå till en pub imorrn kväll o ta nåt o dricka med goda vänner, vi får se.
Bye bye darlings

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Snygg klänning =)

2009-06-12 @ 17:27:35
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Cissi

Den var jätte fin. Gott med jordgubbar. Kram

2009-06-12 @ 19:56:46
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Nanna Nilsson

Jättesnyggt på Dig...önsker att jag vore lite modigare av mig, det blir nästan alltid svart, även när jag gett mej "den" på att komma hem med något lite färggladare..hmmm. Kram Nanna.

2009-06-12 @ 20:50:09
URL: http://honkytonkangel
Postat av: Mr. Incognito

sv; Väldigt söt klänning:)

haha ja veeet, ja vet inet va det är men ja har märkt att jag stöter på väldigt konstigt folk ibland:P Jo precis brukar gå dit med jämna mellanrum:) mysigt ställe:) Ja vet inte riktigt, när jag o min 3 vänner går ut så blir vi väldigt bra behandlade, vet ej vf men jag e tacksam:) kommer in gratis, behöver inte stå i kö, gratis Champange och annats drick från bartenders, vi har tur :D hehe

Vi har haft lite tur och stött på folk med connections i guess:P Men för nån konstig anledning brkar folket hitta oss hmm kliar lite på huvet :P



Jo jag håller med dig, ibland e det så skönt att bara glida omkring ensam utan att känna stress el behöva gå efter andra:P Massage låter skönt:) wiii.

Va blir det för skoj imorgon?



Låter som ni hade en trevlig släkt träff idag:)



http://www.sinnerz.blogg.se

2009-06-12 @ 23:30:38
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Sv: Ja man måste våga testa och köpa lite färgglada kläder..annars är jag som dig och köper allt svart. Så trist men man kan inte hjälpa det haha =)

2009-06-13 @ 11:10:19
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: alec

hej gumman.. mm ja vet, man måste ta hand om sig själv.. men varför är man så dålig på det.. hur gör du?=?



kram

2009-06-13 @ 12:37:42
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Anders

Haha, jag trodde inte du skulle känna igen mig när vi möttes på stan... :-)

2009-06-13 @ 14:43:34
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0