But why?

Idag sov vi verkligen ut....Katterna också, bara Missy som fick fnatt typ 3 eller 4 imorse sen har de hållt sig lugna.
Vi stack till Ringarum vid lunch, jag var och hälsade på mamma och Janne en sväng.
Jannes pappa har gått bort nyligen, trist, så de har lite o styra med. Så trist när folk går bort men man ska inte klaga för att han hade levt 9 år och var sen sån där riktig fiskargubbe som varit med om 3 ggr så mycket som de flesta inte ens är med om i 1 liv, men så blev han lite små dement och hamnade på hem och sen gick det fort utför så man ska inte klaga, det är skönt när de gamla får gå bort fort och hyffsat smärtfritt, precis så som en annan vill ha det!

Vi åkte inte hem förrän ca 7, halv 8 ikväll, vi chansade på att åka genom sörping och det var lugnt, nästan inga bilar.
Stannade till på McD och gluffsade hamburgare, gott :) Längesen jag åt det även om man får lite dåligt samvete när man slänger i sig sån skitmat :P
När vi kom hem halv 9 så kände jag att det skulle va skönt att få komma ut o jogga en sväng, hade på känn att det skulle gå rätt bra så jag gjorde faktiskt det och det gick riktigt bra, känns skönt nu när man duschat och sitter här i morgonrocken.

Värsta är att jag tror jag är på väg in i en sån där j-la down-period igen. Ställer mig frågar varför egentligen, jag rör på mig mer än vad jag gjort tidigare, jag joggar typ minst 3 ggr/v, jag bedriver lite akrobatiska övningar från o till ibland också, hehe och jag äter ordentligt så allt detta borde ju göra att kroppen utsöndrar diverse hormoner som endorfiner mm som är kroppens "lyckopiller", men trots detta så känns det som om det är på väg att gå nedför igen i humöret, BLÄÄÄÄ!
Kanske är de det faktum att jag faktiskt är 30 nästa år, har fortfarande inte lyckats fått nåt nytt jobb sen min senaste anställning, jag bara längtar efter att få bli mamma, jag är inte förlovad..... Suck. + att min syster har det väldigt jobbigt just nu och är ledsen.Jaa, vad ska man säga.
Nää, det är bara att försöka hålla humöret uppe.
Shit va jag är törstig nu. Måste gå o dricka lite.
Godnatt godnatt

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja humöret går ju inte alltid påverka tyvärr, trots att man försöker göra det man kan för att må bra så finns det ju saker man inte själv kan styra så mkt över... som bristen på jobb tex. Hoppas det käns bättre snart iaf. Ja men hör av dig om ni ska neråt nåt så kanske vi kan ses nåt. Kram o gonatt.

2009-06-14 @ 23:28:19
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Cissi

Förstår precis hur du tänker. Kommer verkligen jobbiga perioder ibland.

Hur är det med Janne nu när pappa gått bort.

Kram

2009-06-15 @ 07:32:36
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Usch, vad jobbigt att du känner så. Men du är inte så "sen" som du tror..medelåldern för förstföderskor ligger vid trettio..=)



Haha okej, tack!

2009-06-15 @ 08:25:53
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Anders

Hoppas du snart känner att humöret väder uppåt igen! *kramar om*

2009-06-15 @ 10:31:57
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0