Ont i ryggen :o/

Sitter hjär och jag är både trött o har ont i ryggen och nacken, tror jag har legat illa inatt.
Solen tittar ju fram iaf, alltid nåt.
Idag har syrran o jag gjort jordgubbspaj, supersmaskigt. Har ladrig testat att haft i jordgubbar istället för blåbär-/ eller hallon, jättesmaskigt :o)
Annars är det en rätt lugn dag hittills, jag har styrt med lite samtal på fm också, T är borta hos en komis o lanar lite. Vi ska väl försöka ta oss till Vrinnevi igen i em och ta 5.5 igen, får se om man orkar springa lite, men det känns inte som att det finns så mycket spring i benen idag.
Ikväll är det ju Ugly B, DHW, Christine, Lost och Brother´s&Sister´s :oD

På torsd ska vi till pappa och Anki o måla huset lite om vädret tillåter, på fredag kommer brorsan och hans tjej. Funderar på om man ska bjuda på tacopaj och hemlagad ostkaka till efterrätt, mums!

Faktiskt så har vi midsommar planerad redan i år, tjoho. Det måste vara rekord tror jag, haha. Vi ska vara ute hos Magnus föräldrar i Ringarum, hmm, det kanske jag redan har skrivit...minnet är bra men kort :oP Grillning o lite lek tror jag står på planeringen då iaf, skoj! Inte alltför långt hemifrån menar jag men det blir väl att sova över hos T:s föräldrar eller om de har plats i Hökerum där vi ska va. Vi får se.
Huvudsaken är att det är bra väder och att det finns en toalett man får gå på, haha. Hatar att kissa i skogen, blääääää. Är ingen naturmänniska sådär även om jag kan tycka att det är rätt mysigt att tälta och grilla och greja lite nån kväll men inte att kissa ute, usch!

Nähä, ska kanske plocka lite i köket....känns väldigt lockande att gå o lägga sig i sängen o läsa lite i Dean Koontz nya bok Vansinne som min karln köpte åt mignär han köpte lite andra böcker :oD Love Dean Koontz.

Ha en underbar dag och fortsatt vecka. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; älskar den filmen verkligen, bäst i världen :D

vad härligt du :D

2009-05-19 @ 17:02:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Lät mumsigt med jordgubbspaj. Har heller aldrig ätit det. Blir ju oftast blåbär, hallon eller rabarber. Kram

2009-05-19 @ 19:33:49
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hehe vi käka rabarberpaj idag. Riktigt sommarfika det. Hoppas du blir bättre i rygg o nacke. Kram

2009-05-19 @ 22:11:27
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: alex

glöm inte kolla sista one tree hill avsnittet på min blogg:) sinnessjukt bra, inte ett öga torrt:)

2009-05-20 @ 10:16:35
URL: http://sthlmsrookie.blogg.se/
Postat av: Thess

Cissi: det var störtmumsigt, testa får du se, kul o pröva nåt nytt. Just nu längtar jag efter min ostkaka som jag ska göra på lördag, det var längesen. Mycket mandel i, det är gott :o)



Anneli: Rabarber har jag inte ätit på evigheter om jag ska va ärlig, längesen. Är gott med rå rabarber med salt, är inte så där jätteförtjust i rabarberpaj faktiskt men paj överlag går väl i annars en liten bit iaf ;o) Allt sött, namnam

2009-05-20 @ 23:24:51
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0