Putt

Sitter här och är lite putt!
Har kommit in i nån väldig sötsugsperiod (kanske för att kroppen kräver lite mer energi nu när man rört extra på sig)
och nu är det så att vi inte köpt hem nån saft på evigheter, och då menar jag evigheter.
Från att ha varit sånna att ha saft hemma jämt till att köpa hem kanske nån flaska var tredje månad om ens det. Jag köper fortfarande juicer emellanåt men det är mest för att jag bruka bli så törstig på natten och vill ha nåt lite sött men framför allt på morgonen för då är mitt blodsocker ganska lågt.

Har faktiskt lärt mig att dricka cola light nu, det är ju inte så himla bra och jag är lite emot sådana där light produkter men ur kalorimässig synpunkt så är det ju bättre.
Borde ha legat till sängs nu egentligen men jag såg på Grey´s A (sjukt bra serie, t o m karln tittar ibland) o sen drog tiden bara iväg och jag är fortfarande uppe och vill ha cola...eller nåt..druvjuice skulle sitta sååå fint just nu men vi har inget. Inte ens mjölk har vi orkat handla hem och helt plötsligt bara för att man inte har det man är sugen/törstig på så är man sugen och törstig på Allt!!! O så blir man lite putt.......

Sitter och längtar efter min ostkaka som jag ska göra på lördag också, gud så gott.

Nää nu måste jag lägga mig, ska orka upp till pappa och styra hela dagen med.
Ska lägga mig och drömma om min:

Suck.....tur att det snart är fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0