Maskerad :)

Hej hej. Har ni haft en bra helg?
Här har den bara vart bra.
Vi var ju på maskerad igår med temat Filmstjärnor, så jag tänkte visa er lite bilder på lite kändisar som dök upp igår :P
Först var vi ju hemma här och bytte om o sminkade oss o så:

Min sambo ska vara Elvis som ni ser, brorsan som står o garvars ka vara Ace Ventura, ni ska få se håret sen :)

Söta snälla Anna som kom o fixade mitt hår, hon är grym på inbakade flätor!

Nä vi väl kom till festen mötes vi av Marilyn Monroe och Charlie Caplin, klockrent :D

Även Hugh Hefner och Samuel L Jacksson var där också

Till vänster står kvällens värdinna, nyfyllda 25-åring Adrey Hepburn, sen tog ju naturligtvis Hugh Hefner med en av sina playboy tjejer också, haha.

Här sitter självaste Princess Leia och Men in Black.

Tyckte Staffan i sin roll som Charlie var så jäkla klockren, så otroligt likt, han skulle ha vunnit kvällens pris om det hade funnits nåt.

Catwoman med Ace Ventura (min bror och min syster)

Elvis tillsammans med Bruno, haha

Här har vi ju självaste Lara Croft, visst vart det bra??

Kvällen var iaf mycket lyckad, vi åkte hemåt vid 3-hugget, det var en bit o åka men det gick bra.
Jisses va seg man blir dagen efter fast man inte druckit, men det är ju att man är borta, det är lite högljutt, blir sent mm. Man börjar bli gammal.....hihi
Idag har sambon hållt på o styrt här lite, plockat undan och gjort fint, jag har packat iordning lite sopor, batterier, lampor, flaskor mm som ska slängas. Annars är det lugnt, imorrn är det nya tag på jobbet.

Imorrn ska vi förresten få vara med på Kick Off på Transcom, det ska bli kul. På em ska vi iväg och hitta på någe som är hemligt och på kvällen ska vi hem till en av teamledarna tror jag och käka o så. Det ska bli kul faktiskt.
Hoppas ni också får en bra start på veckan imorrn. Kramisar

Kommentarer
Postat av: Daniel

Gud så söta ni e hela bunten!



Speciellt killarna!! ;)

2009-11-15 @ 17:55:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Vad fina o häftiga ni var. Hoppas helgen har varit bra. Kram

2009-11-15 @ 19:41:59
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hehe va kul med en riktig maskeradfest där alla går in för det. Haha Fredrik va ju dööösnygg i den där gula outfiten o du såg cool ut med pickadollerna. :-)

2009-11-15 @ 21:26:58
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hehe va kul med en riktig maskeradfest där alla går in för det. Haha Fredrik va ju dööösnygg i den där gula outfiten o du såg cool ut med pickadollerna. :-)

2009-11-15 @ 21:27:00
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Nanna

Såg ut att vara en lyckad fest ! Ha en bra måndag ! :)

2009-11-16 @ 00:07:38
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Flawless

WIIIIIIIIIIIIIIIIIII du e tibax antligen :) Detta min nya blogg:) Ser ut som ni verkligen hade skoj minsann:) Nu finns der antligen bilder pa mig:)



STOR KRAMAR Fran usa:)

2009-12-08 @ 00:29:16
URL: http://belltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0