Va? sa du nåt?

Hello sötisar :)
Hur har ni det i det trista november vädret? För en annan så är det i princip mörkt när man går och mörkt när man ska hem :/ Jag fick dock se lite sol på vår lunch igår från lunchrummet, alltid nåt :P
Här är det segt som vanligt. Att bli matad med oändlig information 8 tim, 5 dar i veckan i 2 v är man ju inte riktigt van vid, dessutom går allt i rasande fart eftersom de är lite tidspressade :/ Hoppas dock att det inte resulterar i dålig kundservice sen men då får de väl fixa det.
Idag den sista timmen tror jag inte att det var många som lyssnade eller förstod, alla var så trötta och bara ville hem, imorrn måste man va på alerten för då är det sluttest och man vill ju ha så bra resultat som möjligt.

Värsta är att Fringe börjar ikväll kl 22 och jag borde egentligen lägga mig 21 och läsa lite och sen ha somnat till 22 men vi får väl se hur det går. Brukar ju inte lägga mig förrän vid 23 men det är väl bara att tvinga sig i säng.

Lugnt i helgen annars, ska bli så grymt skönt med helg, vi har inget inplanerat förutom att mamma, janne, syrran o hennes barn ska komma förbi imorrn kväll o käka lite och hinna träffa T innan han åker den 30/11.
Usch vill inte tänka på att han ska åka, det händer så mycket där nere nu och visst det är media som vinklar och förstorar men man kan ändå inte bortse från fakta och det är att hotet mot svenskar har ökat, men det ska nog gå bra :) Tur att jag har ett jobb jag kan lägga ner energi o oro på ;)

Kram o godnatt på er och hoppas ni får en skön helg. Puss

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja fy vilket tråkigt väder det är. :-/ Förstår att det käns lite tungt med en sån intensiv utbildning men när jag lärde mig EON var det så att man kände sig rätt lost efter utbildningen men så fort man satte sig i telefon så kom det mesta från utbildningen tillbaka + att man lärde sig resten undan för undan då man kunde fråga om hjälp osv. Så det kommer sökert gå bra.

Ja jag kan tänka mig det käns jobbigt med att T ska iväg. Jag skulle va jätteorolig... men som sagt så kan man ju inget annat än att hoppas o ta förgivet att allt kommer gå bra. kram

2009-11-19 @ 20:28:47
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Tack, o ha en trevlig helg själv! ...o grattis till avklarat slutprov! :-)

2009-11-20 @ 18:09:10
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hur går det för dig på nya jobbet? :-)

2009-12-02 @ 11:51:53
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0