mitt i natta

Här sitter lilla jag, just nu är det relativt lugnt på jobbet, men det finns att göra mer eller mindre hela tiden och larmet går titt som tätt hos de boenden som inte kan sova.
Kl är snart tolv på natten och jag har då 7 timmar kvar men det brukar gå fort. Rätt skönt att jobba natt, kan vara lite jobbigt ibland om man inte sett till att sova nåt innan men det funkar. Man styr lite med tvätt o förbereder lite mackor till frukosten och tittar ín till de äldre, de är så goa tanterna och farbröderna :o)
Hemma ligger karln o kissarna och sover, tänk om man fick krypa ner och mysa lite men det får bli imorrn kväll det istället.
Har som vanligt inte mycket vettigt att skriva och nu larmar det igen så jag måste gå (saved by the bell) :oP
Hoppas ni alla har en god natts sömn, ska tänka på er kl 7 imorrn bitti när ni går till jobbet och jag får gå hem och lägga mig :oD
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0